ראדא חנכה את מפעל ייצור מערכות המכ"ם בארה"ב

5 דצמבר, 2019

המפעל מייצר מערכות מכ"ם טקטי עבור צבא ארה"ב. מטה החברה והמפעל מעסיקים 30 עובדים. היעד: 80 עובדים בתוך שלוש שנים

חברת האלקטרוניקה הצבאית מנתניה, ראדא (Rada Electronic Industries), חנכה את מטה החברה הבת בארה"ב ואת מתקן הייצור החדש שהיא הקימה בעיר ג'רמנטאון במרילנד, ארה"ב. המפעל משתרע על שטח של כ-2,300 מ"ר וישמש כאתר הייצור של מערכות המכ"ם הטקטי שראדא תספק לצבא האמריקאי. החברה מעסיקה כיום כ-30 עובדים במפעל ובמטה החברה, ומתכננת לצמוח לכ-80 עובדים בתוך כשלוש שנים.

על-פי  ההערכות, החברה השקיעה בו כ-5 מיליון דולר. ברבעון השלישי של 2019 צמחו המכירות של ראדא בכ-60% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-11.3 מיליון דולר. להערכת החברה, מכירותיה בשנת 2019 כולה צפויות להסתכם בכ-43 מיליון דולר, בהשוואה למכירות בהיקף של כ-28 מיליון דולר בשנת 2018.

ראדא מספקת מערכות מכ"ם טקטיות ליישומי הגנה בפני רחפנים, למערכות נ"מ לטווח קצר ולמערכות הגנה אקטיבית עבור כלי-רכב ממוגנים ומשוריינים. היא משתתפת במספר תוכניות הצטיידות של המארינס והצבא האמריקאי, בהן תוכנית IM-SHORAD להגנת כלי-רכב משוריינים של הצבא האמריקאי, שעבורה היא צפויה לספק כ-150 מערכות מכ"ם.

מנכ"ל החברה, דב סלע (בתמונה למעלה במרכז), אמר שהמיקום של חברת ראדא ארה"ב (RADA Technologies LLC) נבחר מכיוון שהוא קרוב ללקוחות האמריקאים, הצבאיים והאזרחיים של החברה, ושהוא יאפשר להתאים את המערכות לדרישות שלהם. "קיבלנו הזמנות ראשונות למערכות מכ"ם טקטי המשולבות ביחידות של המארינס והצבא האמריקאי. אנחנו מאמינים שהמהלך יחזק את מעמדנו בשוק האמריקאי ויסייע לנו לצמוח בשוק העולמי".

ראדא נסחרת בבורסת נסד"ק לפי שווי שוק של כ-194 מיליון דולר.

רכב טקטי של המארינס המצוייד במערכת הגנה אקטיבית הכוללת מכ"ם של ראדא
רכב טקטי של המארינס המצוייד במערכת הגנה אקטיבית הכוללת מכ"ם של ראדא

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: RADA , מכ"ם טקטי , ראדא