יואב זייף מונה למנכ"ל סטרטסיס במקומו של אלחנן יגלום

17 דצמבר, 2019

זייף היה מהאחראים למהפיכת ה-IoT והבינה המלאכותית בחברת נטפים, שבה שימש בתפקידי ניהול בכירים. אלחנן יגלום יפסיק לשמש כמנכ"ל זמני ויישאר בתפקיד יו"ר החברה

בתמונה למעלה: יואב זייף. צילום: סטרטסיס

חברת סטרטסיס הישראלית-אמריקאית (Stratasys) ממנה את יואב זייף לתפקיד מנכ"ל החברה במקומו של אלחנן יגלום. זייף ייכנס לתפקיד ב-18 בפברואר 2020. היו"ר והמנכ"ל הנוכחי, יגלום, ימשיך לשמש כיו"ר החברה. זייף מגיע לסטרטסיס מחברת נטפים, שבה הוא שימש כמנהל החברה הבת בארה"ב ומנהל מוצרים ושיווק של החברה הגלובלית בשנים 2013-2018. לפני-כן שימש כסגן נשיא בכיר למוצרים ושיווק במחברת מכתשים (כיום אדמה). בשנה וחצי האחרונות הוא שימש כשותף במשרד הניו-יורקי של חברת הייעוץ הכלכלי מקינזי.

המינוי מביא קץ לתקופת המתנה ארוכה שבמהלכה החברה חיפשה מנכ"ל קבוע, בשעה שבחיי היומיום היא מתפקדת ללא מנכ"ל קבוע, כאשר היו"ר אלחנן יגלום משמש גם כמנכ"ל הזמני של החברה. יגלום הוא כיום העובד בעל האחזקה הגבוהה ביותר בסטרטסיס ומחזיק בכ-4.5% ממניותיה. סטרטסיס פועלת במתכונת של חברה דו-לאומית עם הנהלה ברחובות והנהלה נוספת במיניאפוליס, ארה"ב. הצד הישראלי אחראי על פיתוח וייצור מדפסות תלת-מימד בטכנולוגיית PolyJet 3D המיוצרות במפעל הייצור הישראלי בקרית גת. הצד האמריקאי אחראי על פיתוח וייצור מדפסות FDM בארצות הברית.

700 מיליון דולר מכירות בשנה

בסך הכל, החברה מעסיקה כ-2,230 עובדים, מהם כ-520 עובדים בישראל, 1,350 עובדים בארה"ב, והשאר (360 עובדים) באירופה ובאסיה, בעיקר במכירות ובתמיכה. בדו"ח הרבעוני האחרון שלה היא העריכה ששנת 2019 תהיה שנה של צמיחה מתונה מאוד, ופירסמה תחזית מכירות של 670-700 מיליון דולר לשנת 2019 כולה. כיום החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-1.1 מיליארד דולר. "יואב מביא אלינו שילוב של מנהיגות ונסיון בניהול ארגונים גלובליים", אמר יגלום.

ככל הנראה, סטרטסיס מצפה מזייף לבצע ארגון מחדש בחברה, כפי שעשה בנטפים, כאשר כאשר קידם את הפיתוח של מערכות השקייה מתקדמות הנשענות על IoT ובינה מלאכותית, ובמקביל ארגן מחדש את ארגון המכירות ובנה נוכחות גלובלית באמצעות סדרה של עיסקאות רכישה. "סטרטסיס היא חלוצה של תחום הייצור התוספי (additive manufacturing)", אמר זייף. "די ברור שבזכות הטכנולוגיה והמומחיות שלה היא יכולה לשנות לא רק את פני הפיתוח ובניית הדגמים, אלא גם את שרשרת האספקה והייצור התעשייתי, באמצעות שיפור היעילות ויכולת ההתאמה האישית".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: Stratasys , יואב זייף , סטרטסיס