"יצרני אלקטרוניקה צריכים לתרגם את אפליקציית המובייל לערך"
23 דצמבר, 2019
בעולם ה-IoT המתפתח, אפליקציית המובייל של המכשיר החכם הופכת להיות קריטית למודל העסקי. מנכ"ל חברת זמינגו, המפתחת אפליקציות לחברות טכנולוגיה, מסביר כיצד מפיקים מהן ערך ליצרן ולצרכן [ריאיון קולי]
עולם האפליקציות למובייל עבר תמורות רבות מאז הושק האייפון הראשון לפני קצת יותר מעשור. כיום, בעידן ה-IoT, כאשר עוד מכשירים רבים סביבנו הופכים לחכמים ומחוברים, אפליקציית המובייל היא הממשק המרכזי שבין המשתמש לבין המכשיר. חברת זמינגו (Zemingo) מהרצליה מציעה שירותי איפיון, עיצוב ופיתוח אפליקציות מובייל לחברות אלקטרוניקה וטכנולוגיה.
החברה פיתחה את ממשק המשתמש של המוצר הראשון של חברת טראניקה (Theranica), מכשיר ביו-אלקטרוני לטיפול בכאב שקיבל באחרונה את אישור ה-FDA ומשווק כיום בארצות הברית, ושל הסטראט-אפ Reali, שפיתחה פלטפורמה למכירת נדל"ן. כיום היא עובדת עם פנאסוניק, קודאק וחברות טכנולוגיה נוספות. בשיחה עם Techtime, מסביר מנכ"ל החברה, רוברט פרישקו, על הפוטנציאל הטמון בממשק שבין מכשירים חכמים לבין אפליקציית המובייל של המשתמש – וכיצד ניתן לתרגם זאת לערך – עבור היצרן ועבור הצרכן.
פורסם בקטגוריות: IOT , טאבלט וסמארטפון , ריאיונות
פורסם בתגיות: אפליקציות מובייל , זמינגו , רוברט פרשקו