אופיר בהרב מחליף את אבי ריכנטל בתפקיד יו"ר חברת ננו דיימנשן

30 דצמבר, 2019

בשבוע אחד מחליפה ננו דיימנשן את היו"ר ואת המנכ"ל. אופיר בהרב, ממייסדי יצרנית המדפסות Xjet, נכנס לתפקיד היו"ר, ויואב שטרן נכנס לתפקיד הנשיא והמנכ"ל במקום עמית דרור. המשימה: הצמחת החברה

בתמונה למעלה, ההנהלה החדשה: אופיר בהרב (מימין) ויואב שטרן

כמעט ביחד עם החלפת הנשיא והמנכ"ל של חברת ננו דיימנשן (Nano Dimension), החברה מודיעה גם על החלפת יו"ר החברה. בשבוע שעבר פרש אבי ריכנטל מתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה שאותו הוא מילא מאז אפריל 2017, ובמקומו מונה לתפקיד אופיר בהרב, אשר מכהן כדירקטור בחברה מחודש אוקטובר 2015. כיום בהרב משמש כמנהל קרן ההשקעות Stratus Investments, אולם הוא בעל נסיון רב בתעשיית הייצור התוספי (Additive Manufacturing) שבה פועלת ננו דיימנשן.

בשנים 2014-2015 הוא שימש כסמנכ"ל תחום המוצרים בחברת Stratasys. לפני-כן היה מייסד-שותף ובשנים 2007-2014 גם המנכ"ל של חברת Xjet מרחובות, אשר פיתחה מדפסת תלת-מימד לייצור חלקים תעשייתיים המבוססת על שימוש בטכנולוגיה של הזרקת דיו, המורכב מחלקיקי ננו מתכת או קרמיקה. בהרב גייס עבורה כ-60 מיליון דולר והוביל אותה למכירות אצל לקוחות תעשייתיים בסין, בסינגפור ובגרמניה. לפני Xjet הוא שימש כסמנכ"ל מוצרים בחברת Credence Sustems, היום Cohu, המספקת ציוד בדיקה ומדידה ליצרני שבבים.

בסוף השבוע הזה ייכנס לתפקיד גם הנשיא והמנכ"ל החדש, יואב שטרן, במקומו של עמית דרור שהיה אחד ממייסדי החברה. דרור ייכנס לתפקיד סמנכ"ל Customer Success Officer וידווח לשטרן. הוא ימשיך לשמש דירקטור בחברה. גם שטרן מגיע עם נסיון תעשייתי רב. הוא בעל מניות מרכזי ויו"ר משותף של חברת Bogen Communications האמריקאית המייצרת ציוד לעיבוד קול ומערכות שמע, שימש כנשיא ומנכ"ל חברת DVTel שפיתחה טכנולוגיות מעקב וידאו ונמכרה ל-FLIR הבריטית. הוא שימש כיו"ר פעיל של חברת הציוד התעופתי Kellstrom Industries וסגן נשיא למיזוגים, רכישות ופיתוח עסקי באלרון.

מדובר בשני אנשים בעלי נסיון בהצמחת חברות שהלקוחות שלהן היו חברות ייצור תעשייתיות. זהו קהל היעד המרכזי של חברת ננו דיימנשן, המייצרת מדפסת תלת-מימד לייצור מעגלים מודפסים ורכיבים אלקטרוניים בסיסיים דוגמת אנטנות, נגדים, קבלים וסלילים. "זה בדיוק מה שננו דיימנשן צריכה בשלב הזה", אמר היו"ר היוצא של ננו דיימנשן, אבי ריכנטל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , אנשים , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: Nano Dimension , ננו-דיימנשן