יעקב לוי מונה למנכ"ל חברת ר.ה אלקטרוניקה

7 ינואר, 2020

לוי מחליף את יעקב רוזנברג בתפקיד המנכ"ל. רוזנברג יישאר בתפקיד יו"ר החברה. ר.ה. היא מקבלניות הייצור האלקטרוני הגדולות בישראל ומעסיקה כ-800 עובדים בעיר נוף הגליל. לוי מגיע מניהול חברת AMS שנמכרה לפי.סי.בי

יעקב לוי נכנס השבוע לתפקיד מנכ"ל חברת ר.ה. אלקטרוניקה (RH Electronic) מנוף הגליל (לשעבר נצרת עלית). כך נודע ל-Techtime. לוי מחליף בתפקיד את יעקב רוזנברג, בעל השליטה בחברה ביחד עם גדליה המרמן. בעקבות המינוי ישמש רוזנברג כיו"ר החברה, לאחר שבשנים האחרונות הוא מילא את שני התפקידים: המנכ"ל והיו"ר. יעקב לוי (בתמונה למעלה), בן 46, הוא בעל תואר ראשון בשיווק מאוניברסיטת דרבי. הוא מגיע ל-RH מחברת AMS מפארק אפק שבראש העין, שאותה הוא ניהל משנת 2011.

חברת AMS העסיקה כ-150 עובדים וסיפקה שירותי ייצור, הרכבות וניהול שרשרת האספקה משלב התכנון ועד לאספקת/משלוח המוצרים ללקוח. בתחילת דצמבר 2018 היא נרכשה על-ידי פי.סי.בי טכנולוגיות ופועלת כיום כחטיבה במסגרת פי.סי. בי. בתפקיד מנכ"ל AMS, לוי היה אחראי על תוכנית הבראה שכללה ארגון מחדש של החברה והפיכתה מחברה ציבורית מפסידה הנסחרת בבורסה בתל-אביב, לחברה פרטית וריווחית. באפריל 2019 הוא פרש מחברת AMS/PCB.

חברת ר.ה אלקטרוניקה היא אחת מקבלניות שירותי הייצור האלקטרוני הגדולות בישראל. היא מעסיקה כ-800 עובדים ומספקת שירותי ייצור והרכבת מערכות אלקטרטניות למגזרים שונים, בהם: התעשייה הבטחונית, מכשור רפואי, תקשורת מוצרים תעשייתיים ועוד. היא נמצאת בבעלות חברת ר.ה. טכנולוגיות, המחזיקה גם במפעלי ייצור בסין, ברומניה ובארצות הברית. לאחרונה העריך לוי בראיון ל-Techtime שבריחת הייצור למזרח נבלמה חלקית. "הלקוחות גילו שלמזרח יש גם חסרונות ועלויות עקיפות גבוהות. הקבלניות הישראליות פיתחו מומחיות בייצור High Mix Low Volume שהוא מתאים ללקוחות הישראלים. נוצרה יציבות מסוג חדש".

קו SMT בחברת RH Electronics בעיר נוף הגליל. צילום: Techtime
קו SMT בחברת RH Electronics בעיר נוף הגליל. צילום: Techtime
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: RH , ייצור אלקטרוני