עסקה נוספת לברנמילר בברזיל

20 ינואר, 2020

חתמה על הסכם עם דטרוניק לקידום מתקני אגירה בחוות הסולאריות של החברה בברזיל. ברזיל היא שוק אסטרטגי עבור ברנמילר. מניית החברה זינקה ב-30%.

מנייתה של חברת ברנמילר אנרג'י (Brenmiller), הנסחרת בתל-אביב, זינקה היום (ב') ב-29.4% לאחר שהחברה דיווחה כי חתמה על מזכר הבנות לשיתוף פעולה עם Detronic Enegia מברזיל, המתמחה באנרגיה סולארית. במסגרת שיתוף הפעולה החברות יקדמו פרויקטים לאגירת אנרגיה בחוות הסולאריות של דטרוניק באמצעות טכנולוגיית האגירה של ברנמילר..

מערכת האגירה של ברנמילר נטענת ממספר מקורות אנרגיה, בהם שמש ורוח, גז טבעי וחום שיורי – ומייצרת קיטור יציב המתאים לייצור חשמל או ליישומים תעשייתיים. השימוש הגובר באנרגיה מתחדשת מחייב את תחנות הכוח הקונבנציונליות להתאים את עצמן לתנאים המשתנים של אספקת החשמל, והמערכת של ברנמילר מאפשרת לנו לנהל את אספקת החשמל בצורה גמישה ויעילה יותר.

במסגרת ההסכם עם דטרוניק, שתי החברות יבצעו בשלב ראשון פרויקט פיילוט מסחרי לאגירת אנרגיה של 1 מגה-וואט במתקן של דטרוניק במדינת המחוז מינאס ז'ראיס שבדרום ברזיל, ולצורך כך תרכוש דטרוניק את מערכת האגירה של ברנמילר בעלות של 450 אלף דולר. אם הפיילוט יסתיים בהצלחה, שתי החברות יקדמו מיזמי אגירה במתקנים נוספים של דטרוניק.

מברנמילר נמסר כי החברה מזהה פוטנציאל משמעותי בתחום אגירת אנרגיה בשוק הברזילאי בשל מחירי אנרגיה גבוהים, ועל כן החברה מרכזת משאבים רבים בשוק הברזילאי. בחודש דצמבר דיווחה ברנמילר כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת ברזילאית מסקטור המים והאנרגיה להשקעה בהיקף של 10 מיליון דולר  בברנמילר, תמורת כ-3 מיליון מניות. במסגרת ההסכם, החברה הברזילאית גם קיבלה רישיון לשווק ולייצר את המערכות של ברנמילר בברזיל ובקולומביה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנרגיה וסביבה , חדשות , קלינטק

פורסם בתגיות: ברנמילר