קמטק קיבלה הזמנות ל-34 מערכות בדיקה לחיישני מצלמה

21 ינואר, 2020

ההזמנות התקבלו מ-5 יצרניות חיישנים והיקפן הכולל מוערך ב-25 מיליון דולר. "הגידול בשוק הסמרטפונים מציב סטנדרטים חדשים לרכיבי מצלמות"

מנייתה של חברת קמטק (Camtek) חתמה היום (ג') את המסחר בתל-אביב בעלייה של 5.7%, וזאת לאחר שהחברה דיווחה על צבר משמעותי של עסקאות בתעשיית החיישנים. לפי הדיווח, החברה ממגדל העמק קיבלה באחרונה הזמנות ל-34 מערכות לבדיקה ויזואלית (2D) של רכיבי חיישנים למצלמות (CMOS) מ- 5 יצרניות מובילות. 25 מההזמנות התקבלו משני לקוחות. היקף ההזמנות נאמד בכ-25 מיליון דולר בסך הכול. מקמטק נמסר כי מרבית המערכות יותקנו במהלך המחצית הראשונה של 2020.

קמטק מספקת ציוד בדיקה ומדידה לקווי ייצור של תעשיית השבבים, עם התמחות בשוק המארזים המתקדמים, זיכרונות, רכיבי CMOS Image Sensors, MEMS ורכיבי RF. ב ברבעון השלישי של 2019 דיווחה החברה על הכנסות של 32.5 מיליון  דולר ורווח נקי של 4.2 מיליון דולר, וצפויה לדווח על הכנסות של 133 מיליון  דולר עבור שנת 2019 כולה.

רמי לנגר, מנהל התפעול של החברה, התייחס למגמות בשוק הסמרטפונים ואמר כי "הגידול במספר המצלמות בסמרטפונים, הרזולוציה הגבוהה, והשוק המתעורר של 5G אשר מניע ייצור של סמרטופנים חדשים, מציבים רף חדש של דרישות  סטנדרטים לבדיקת רכיבי חיישנים למצלמות (CMOS)."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דור חמישי , חדשות , טאבלט וסמארטפון , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה

פורסם בתגיות: קמטק