אמיר שרמן מונה למנכ"ל ארו ישראל

8 מרץ, 2020

לאחר שש שנים כמנהל תחום ה-Embedded באירופה, שרמן נכנס לתפקיד מנכ"ל ארו ישראל ויתמקד בפיתוח עסקי. אלדד יסעור ימשיך לכהן כמנכ"ל המכירות של ארו ישראל. היעד ל-2020: הגדלת מכירות בחסות השינויים ב-TI, הכנסת כרטיסי SoM מיתכנתים מבוססי אינטל והוספת ספקים אסטרטגיים

אמיר שרמן מונה למנכ"ל חברת ארו ישראל (Arrow Electronics) ונכנס לתפקיד החדש בימים האחרונים. בשיחה עם Techtime הוא סיפר שבמקביל לתפקיד דירקטור תחום ה-Embedded בארו אירופה, הוא יתמקד בישראל בפיתוח עסקי וחדשנות, כאשר אלדד יסעור ימשיך לשמש בתפקיד מנכ"ל המכירות של ארו בישראל. שרמן חוזר לארץ לאחר שש שנים באירופה, שבהן היה אחראי ליוזמות חדשות של ארו בתחום המערכות המשובצות, וגיבוש אסטרטגיה חדשה של שותפות עם הלקוחות.

שרמן החל את דרכו בחברת ארו ישראל בשנת 2001, בתפקיד מהנדס אחראי על תחום המיקרו-בקרים ומיקרו-מעבדים, עוד כשהיא פעלה תחת השם ארו\רפק (עד 2006). לאחר מכן מונה למנהל מוצר ומנהל צוות המהנדסים, הפיתוח העיסקי והשיווק בישראל.

בשנת 2013 מונה לתפקיד מנהל הפיתוח העיסקי של STMicroelectronics באירופה ולצורך זה עבר לפרנקפורט, גרמניה. לפני כחמש שנים הקים את מחלקת הכרטיסים משובצי מחשב (System On Modules) באירופה ואת תחום Arrow Platforms: כרטיסי מעבדים ופתרונות. הוא גם הקים את מחלקת התוכנה של ארו בגדסנק, פולין, האחראית על תחום ה-AI וה-IoT באירופה.

תמיכה במכירות TI בישראל ודחיפת כרטיסים מיתכנתים לשוק המקומי

חזרתו לארץ קשורה לשינויים בטכנולוגיה ובמערך השיווק, שהמרכזי שבהם הוא התנתקותה של טקסס אינסטרומנטס (TI) מכל המפיצים והחלטתה לעבוד רק באמצעות ארו העולמית ובאמצעות מכירה ישירה החל מ-2021. שרמן: "בשלב הראשון אנחנו מגייסים עובדים ומגדילים את הארגון כדי לספק תמיכת מכירות לטקסס אינסטרומנטס בישראל. השלב השני יתמקד בדחיפת  השוק של רכיבים מיתכנתים על-גבי SoMs מבוססי Intel PSG (לשעבר אלטרה)".

מהי אסטרטגיית השותפות עם לקוחות בתחום ה-SoM?

שרמן: "הרעיון הוא לאתר לקוחות המפתחים כרטיסים מדהימים או פתרונות ייחודיים, לספק להם רכיבים, ובהמשך להפוך אותם לספקים שלנו ולמכור את הכרטיסים והפתרונות האלה ללקוחות אחרים שלנו בעולם. כך עשינו עם חברת SolidRun, עם חברת Variscite ועם חברת Shiratech, וההצלחה של המהלך היתה עצומה".

כרטיס DART-MX8M של ואריסייט למערכות משובצות עתירות מולטימדיה
כרטיס DART-MX8M של ואריסייט למערכות משובצות עתירות מולטימדיה

מה אתם מתכננים לעשות בתחום ה-FPGA?

"כמו שטיפחנו חברות SoM ישראליות, בחמש השנים האחרונות סייענו למספר חברות באירופה ובעולם לייצר כרטיסים מבוססי FPGA ולמכור אותם. מדובר בחברות כמו Trenz מגרמניה ו-Exor Embedded  מאיטליה. כמוהן יש הרבה חברות, והמטרה היא להביא את כולן לשוק הישראלי".

מהי המשימה המרכזית שלך?

"לאתר עוד חברות מקומיות דוגמת ואריסייט, לחזק את הקשר עם אוניברסיאות ומכללות, ולהוסיף יצרנים ופתרונות חדשים כדי להיות המפיץ הגדול בישראל. מטרה נוספת היא להעמיק את המשקל של החדשנות הישראלית בתוך ארו העולמית, שהיא המפיץ הטכנולוגי הגדול בעולם. ישראל עדיין לא מוכרת מספיק בארו העולמית. אנחנו רוצים לשווק בכל העולם את הפתרונות המפותחים בארץ".

פתרון iCOMOX ל-Predictive Maintenance של חברת Shiratech Solutions
פתרון iCOMOX ל-Predictive Maintenance של חברת Shiratech Solutions

 

פתרון Edge Optimized AI Inference Server של חברת SolidRun
פתרון Edge Optimized AI Inference Server של חברת SolidRun
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , שיווק והפצה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: Arrow , אמיר שרמן , ארו