מינויים חדשים בחטיבות הליבה של חברת מגל

10 מרץ, 2020

ארנון ברם הובא מחטיבת ה-DIRCM של אלביט כדי לנהל את חטיבת הפרויקטים, ופביאן הוברט יקודם לראש חטיבת המוצרים. למרות הצמיחה במכירות, מגל נאבקת מול שחיקה מתמשכת בשווי המניה שלה בנסד"ק

בתמונה למעלה: ארנון ברם (מימין) ופביאן הוברט.

חברת מגל (Magal Security Systems) מיהוד דיווחה על שני מינויים מרכזיים בחטיבות הליבה המרכזיות שלה: ארנון ברם מונה למנהל חטיבת הפרוייקטים ופביאן הוברט מונה למנהל חטיבת המוצרים. ברם שימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל העסקי של חטיבת DIRCM (מערכת הגנה מפני טילים מונחי-חום) בחברת אלביט מערכות, ולפני-כן ניהל במשך מספר שנים את חברת U-TacS, המיזם המשותף של אלביט ו-Thales בתחום הכטב"מים הטקטיים.

פביאן הוברט מונה למנהל חטיבת המוצרים. הוא הצטרף למגל ב-2018 ושימש כסמנכ"ל המכירות באזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). מגל מסרה שבתפקיד כסמנכ"ל מכירות, הוביל הוברט הוביל צמיחה משמעותית במכירות. הוברט יעבור למטה חטיבת המוצרים (Senstar) בעיר אוטווה שבקנדה.

מנכ"ל החברה, דרור שרון, אמר כי המינויים הללו יחזקו את התיאום באסטרטגיה העסקית של שתי החטיבות. "המנהלים של שתי החטיבות ידווחו ישירות אלי, והמבנה הארגוני יתרום למימוש האסטרטגיה והגדלת המכירות. המינויים הללו הם צעד חשוב כחלק ממחויבותנו להגדיל את הרווחיות בטווח הארוך ואת הערך עבור בעלי המניות".

חברת קשרי משקיעים חדשה

בשבועות האחרונים החברה מנהלת קמפיין שנועד לחזק את אמון המשקיעים בחברה, בניסיון לתרגם את הצמיחה העסקית לעלייה במחיר המניה, אשר נסחרת בנסד"ק ומצויה במגמת דשדוש מתמשכת. לאחרונה היא שכרה את שירותיה של חברת קשרי המשקיעים מניו-יורק, Hayden IR, כדי שהיא תגבש עבורה אסטרטגיית גישה אל משקיעים בשוק ההון האמריקאי, במטרה לשפר את מצב המניה. חברת Hayden IR הוקמה על-ידי יוצאי וול סטריט, ומתמחה בטיפול בחברות שהמניה שלהן סובלת מהערכת-חסר.

מניית מגל בנסד"ק בשנתיים האחרונות
מניית מגל בנסד"ק בשנתיים האחרונות

מגל מעסיקה כ-600 עובדים ברחבי העולם, ומפעילה ארבעה מרכזי פיתוח, שניים בקנדה, אחד בישראל ואחד בארצות הברית. פעילות החברה מחולקת לשתי חטיבות עיקריות: מוצרים ופרויקטים. בתחום המוצרים, מגל מפתחת חיישנים אלקטרו-אופטיים להתראה מפני חדירה, ותוכנות לניהול ואנליטיקה של מערכי וידאו ואבטחה במתחמים רגישים ומתקני תשתית קריטית.

חטיבת הפרויקטים משמשת כקבלנית לתכנון והקמת מערכי אבטחה באתרים רגישים במתכונת של Turn-Key, ומשתמשת גם בטכנולוגיות חיצוניות. אחד מהפרויקטים הגדולים של מגל בשנים האחרונות היה פריסת אמצעי אבטחה אלקטרו-אופטיים לאורך גדר הגבול עם מצרים. כיום היא מתמודדת במכרזים הקשורים לבניית החומה בין ארצות הברית ומקסיקו.

צמיחה בהכנסות, קריסה של המניה

בדו"ח הרבעוני האחרון שלה, שפורסם בנובמבר, דיווחה מגל על הכנסות של 22 מיליון דולר ברבעון השלישי, ירידה של 7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד אך עלייה של 13% בהשוואה לרבעון הקודם. ההכנסות ממכירת מוצרים הסתכמו ב-8.6 מיליון דולר, ואילו ההכנסות מפרויקטים עמדו על 13.6 מיליון דולר. שולי הרווח עלו מ-46.4% בשנה שעברה ל-47.5% ברבעון האחרון. בתשעת החודשים הראשונים של 2019 הסתכמו מכירותיה של מגל בכ-63 מיליון דולר, והיא צפויה לשחזר ככל הנראה ב-2019 את הכנסות 2018, שהסתכמו ב-92.3 מיליון דולר.

ואולם, למרות הצמיחה במכירות ובמצב הפיננסי, מניית החברה איבדה ב-12 החודשים האחרונים כ-40% מערכה והיא נסחרת במחיר של כ-3 דולר המשקף שווי שוק של כ-72 מיליון דולר בלבד, נמוך משמעותית מהיקף ההכנסות השנתיות של החברה. מצב המנייה מעורר אי-נחת בקרב משקיעים רבים של החברה, וגם  מקשה על החברה לממש את כוונתה לבצע רכישה של חברות, מאחר  שבמחיר כה נמוך היא תיאלץ לבצע עסקאות רכישה במזומן ולא באמצעות החלפת מניות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , אנשים , חדשות , מינויים , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: דרור שרון , מגל