הוובינר של TI לתחום Power Switch יתקיים ב-24 במרץ 2020

17 מרץ, 2020

הסמינר המקוון למתגי הספק הוא הראשון בסדרת סמינרים מקצועיים והדרכות שחברת טקסס אינסטרומנטס ישראל מעבירה למתכונת של וובינרים המועברים ברשת. הוא יתקיים ביום ג', בשעה 16:00. ההרשמה חינם

בתמונה למעלה: יישום טיפוסי של מתג הספק (Power Switch). מקור: Texas Instruments

חברת טקסס אינסטרומנטס ישראל (Texas Instruments) מעבירה את תוכנית הסמינרים המקצועיים שלה למתכונת של אירועים מקוונים (וובינר) המאפשרים לקבל את ההדרכה בצורה חיה, אולם בלא צורך להתכנס באולם אחד. הסמינר הראשון של החברה במתכונת הזאת, Power Switch webinar, יתקיים כבר בשבוע הבא, ביום ג', 24 במרץ 2020 בשעה 16:00 לפי שעון ישראל.

מתגי הספק מספקים אנרגיה חשמלית לרכיבי המעגל ומקשרים בין מקורות המתח לבין העומסים השונים והארקה. הם אחראים להפצת ערכי ההספק המתאימים לכל תת-מעגל, ולספק להם הגנה בפני תופעות חריגות דוגמת פרצי זרם ומתח, התחממות-יתר ועוד. קיימות מספר טופולגיות שונות של מתגי הספק, בהתאם ליישומים השונים ולדרישות המיוחדות של כל מעגל.

במסגרת הוובינר תתקיים סקירה כללית של מתגי הספק, מקרים לדוגמא והדרכה על הטופולוגיות השונות ועל התאמת כל טופולוגיה אל סוג הבעיה שעימה המתכנן צריך להתמודד. בין השאר יוצגו פתרונות של מתגי הספק המותאמים לשוקי-יעד מוגדרים, כמו תשתיות IT, תעשיית הרכב ומערכות ADAS, מכשור רפואי, ציוד צבאי וציוד תעופתי, מערכות אוטומציה בבניינים ומערכות המתחברות אל רשת החשמל (גריד).

סמינר Power Switch המקוון מתקיים במסגרת סדרה של וובינרים שחברת TI ישראל מתכננת לקיים בששת החודשים הקרובים, על-מנת להמשיך לספק תמיכה ללקוחות גם בתנאים המגבילים התכנסות.

למידע נוסף ורישום:  Power switch webinar

להרשמה חינם לוובינר: Register

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות

פורסם בתגיות: Texas Instruments , TI , טקסס אינסטרומנטס