ראדא: הזמנות בהיקף של 10 מיליון דולר בחודש מרץ בלבד

13 אפריל, 2020

מרבית ההזמנות הן למערכות מכ"ם טקטי, המשמשות כיום כמנוע הצמיחה של החברה. צופה גידול של כמעט 50% בהכנסות ב-2020 ומעריכה את גודל השוק הפוטנציאלי ב-5 מיליארד דולר ב-10 שנים. "למשבר הקורונה אין השפעה ממשית עלינו"

מנייתה של חברת ראדא (RADA) עלתה ב-3.5% עם פתיחת המסחר היום (ב') בנסד"ק, לאחר שדיווחה כי במהלך חודש מרץ קיבלה הזמנות בהיקף של 10 מיליון דולר. היקף ההזמנות המצטבר ברבעון הראשון של 2020 הסתכם בכ-16 מיליון דולרף בהשוואה ל-10 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2019. בעקבות ההזמנות, החברה אישררה פעם נוספת את תחזית הצמיחה שלה לשנת 2020, וצופה להגיע למכירות של יותר מ-65 מיליון דולר – צמיחה של יותר מ-47% ביחס לשנת 2019.

החברה מסרה שמתוך ההזמנות של חודש מרץ, הרוב המכריע הן הזמנות עבור מערכות מכ"ם טקטי מבוסס-התוכנה של החברה, במטרה לשלב אותן במערכות הגנה מפני כלי טיס בלתי מאוישים וכן ובמערכות הגנה אווירית לטווחים קצרים (SHORAD), ובמערכות התראה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM). מרביתן הזמנות המשך מלקוחות קיימים.

ראדא מספקת מערכות מכ"ם טקטיות ליישומי הגנה בפני רחפנים, למערכות נ"מ לטווח קצר ולמערכות הגנה אקטיבית עבור כלי-רכב ממוגנים ומשוריינים (דוגמת מערכות חץ דורבן של אלביט ומעיל רוח של רפאל).  בחברה מעריכים את פוטנציאל השוק, הנמצא בשלבי צמיחה  ראשונים, בכ-5 מיליארד דולר ב-10 השנים הקרובות.

לפני מספר שבועות פרסמה החברה עדכון עסקי ובו הצהירה כי למשבר הקורונה אין לפי שעה השפעה ממשית על פעילותה העסקית. החברה מסרה כי יש לה מספיק מלאים כדי לעמוד באספקת ההזמנות הקיימות כמתוכנן, ומנכ"ל החברה דב סלע ציין: "המערכות שלנו חיוניות לביטחון המדינות ואנחנו לא עדים להשהייה בהזמנות".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכ"ם , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: RADA , RADAR , מכ"ם טקטי , ראדא