הקורונה הזניקה את מכירות אודיוקודס

27 אפריל, 2020

למרות עיכובים בייצור בסין באמצע הרבעון, מכירות החברה צמחו ב-11.7% להיקף של כ-52 מיליון דולר. המנכ"ל אדלסברג: "תקנות הריחוק החברתי העלו את הדרישה לפתרונות בשניים ממגזרי הפעילות המרכזיים שלנו"

Shabtai Adlersberg, CEO of AudioCodes

בתמונה למעלה: נשיא ומנכ"ל אודיוקודס שבתאי אדלסברג

ברבעון הראשון של 2020 צמחו המכירות של חברת אודיוקודס (AudioCodes) מלוד ב-11.7% והסתכמו בכ-52 מיליון דולר. גם הרווח הנקי זינק: מ-3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ל-5.3 מיליון דולר ברבעון הראשון השנה. נשיא ומנכ"ל החברה שבתאי אדלסברג: "חווינו צמיחה בכל מגזרי השוק המרכזיים שלנו, כולל תקשורת אחודה כשירות (UCaaS), שוק מוקדי השירות וספקיות שירותי תקשורת על-גבי תשתיות IP.

"בערך במחצית הרבעון הראשון נתקלנו בקשיים של מערך הייצור בסין של מוצרי החומרה שלנו. אולם הצלחנו להתגבר על העיכובים ולספק במהלך הרבעון את כל המוצרים שהוזמנו. בהתאם לתקנות משרד הבריאות בישראל, רוב עובדי המטה עברו לעבודה מהבית, מעבר שבוצע בצורה חלקה. במהלך התקופה הזאת היתה צמיחה בשניים מהמגזרים העסקיים המובילים שלנו: היישום למערכת Microsoft Teams בפתרונות תקשורת אחודה, ובמגזר הפתרונות לעבודה מהבית".

ריחוק חברתי מבוסס על פתרונות תקשורת

"שתי הדרישות האלה הן תוצאה של תקנות הריחוק החברתי שבהן ממשלות נוקטות כדי להתמודד עם מגיפת הקורונה. המכירות של הפתרונות עבור מיקרוסופט צמחו ב-80%. במקביל, חלה התקדמות רבה במכירות מערכות Voice.ai, המשפרות את היעילות העסקית של שיחות ועידה, מוצר שיש לו דרישה רבה מאוד בעידן הקורונה". חברת אודיוקודס מפתחת ומספקת פתרונות חומרה ותוכנה עבור רשתות טלפוניה ארגוניות ושל חברות טלקום העובדות על-גבי פרוטוקול האינטרנט (VoIP). החברה עובדת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת מיקרוסופט.

בחודש אוקטובר 2019 היא נכנסה לשוק חדש בשיתוף פעולה עם חברת דולבי (Dolby). שתי החברות פיתחו פתרון לחדרי פגישות (Room Experience), המבוסס על מערכות הקול של דולבי (RX50) ועל מערכות התקשורת, התוכנה וניהול התוכן (Meeting Insights) של אודיוקודס. הפתרון מיועד לספק חדר מפגשים וירטואלי הכולל חוויית שמיעה וצפייה משופרת, ויכולות איסוף מידע, סינונו ובניית משימות כדי להשלים מפגש יעיל. נראה שזה אחד מהמוצרים שחוו עלייה חזקה במכירות בעקבות משבר הקורונה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות