איסטרוניקס מונתה למפיצה הרשמית בישראל של חברת S2C

25 יוני, 2020

חברת S2C האמריקאית מספקת פתרונות פיתוח של אבי-טיפוס לרכיבי ASIC ו-SoC המבוססים על רכיבי FPGA של חברת אינטל

חברת איסטרוניקס (Eastronics) מונתה למפיצה הרשמית בישראל של חברת S2C האמריקאית, אשר מספקת פתרונות פיתוח של אבי-טיפוס לרכיבי ASIC ו-SoC המבוססים על רכיבי FPGA של חברת אינטל. החברה הוקמה בשנת 2003 על-ידי קבוצה של ותיקי עמק הסיליקון עם ידע נרחב בתחום אמולציית ASIC, אבי-טיפוס מבוססי  FPGA וטכנולוגיות אימות SoC. החברה מתמקדת במתן פתרונות למימוש מהיר של טכנולוגיות אימות לפיתוח רכיבים.

בין השאר, היא מספקת ערכת פיתוח המבוססת על רכיב Intel Stratix 10, שהוא רכיב FPGA מהגדולים בשוק המכיל  10 מיליון אלמנטים לוגיים. למערכות מבוססת FPGA למימוש מהיר של אבי-טיפוס ערך רב בכל אחד משלבי הפיתוח (design flow). בניגוד ליישום הקונבנציונלי המבוסס על בדיקה תוך-מעגלית (in-circuit testing), הטכנולוגיה הזו כוללת תכנון פונקציונלי, אימות וכלי סימולציה המשפרים את מהירות האימות.

פתרונות החברה כוללים: Rapid FPGA-based prototyping hardware and software, Prototype Ready IP וכלים עבור System-level design verification and acceleration. לקוחותיה כוללים מרכזי פיתוח של יצרניות רכיבים, וחברות טכנולוגיה בתחומי התקשורת, מחשוב, עיבוד תמונה, אחסון נתונים, מחקר, הגנה, חינוך, רכב, שירותי רפואה, ומפתחי קניין רוחני (IP).

למידע נוסף: איסטרוניקס

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים , שיווק והפצה

פורסם בתגיות: FPGA , איסטרוניקס