לפני המיזוג עם קומטק: מנכ"ל גילת מסיים מיידית את תפקידו

2 יולי, 2020

יונה עובדיה עוזב את החברה לאחר שלוש שנים בתפקיד. סמנכ"ל הכספים עד צפדיה יכהן כמנכ"ל זמני. בחודש ינואר חתמה החברה על הסכם מיזוג עם קומטק האמריקאית בהיקף של 577 מיליון דולר

גילת רשתות לוויין (Gilat) הודיעה היום כי יונה עובדיה מסיים את תפקידו בתור מנכ"ל החברה באופן מיידי. עובדיה (בתמונה למעלה) מונה למנהל החברה במרץ 2016 לאחר כ-30 שנה בהן עבד באמדוקס. עדי צפדיה, סמנכ"ל הכספים וסמנכ"ל האינטגרציה, יכהן כמנכ"ל הזמני של החברה. עובדיה ימשיך בחברה לעבוד בגילת כיועץ ויסייע בתהליך המיזוג עם חברת Comtech.

בסוף חודש ינואר חתמה גילת על הסכם מיזוג עם חברת השת האמריקית Comtech Telecommunucation שבסיסה בניו-יורק. לפי ההסכם, קומטק תרכוש את חברת גילת בעסקת מזומן ומניות בהיקף של 577 מיליון דולר. חברת גילת עוסקת בפיתוח ויצור ושיווק של פלטפורמת רשת תקשורת לוויינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות, מגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים. 

הפסד ברבעון ופיטורי עובדים

ברבעון הראשון של 2020 הסתכמו מכירות גילת בכ-47.7 מיליון דולר, בהשוואה למכירות בהיקף של 62.1 מיליון דולר ברבעון הראשון 2019. הרבעון הסתיים בהפסד נקי של כ-11.7 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של כ-2.8 מיליון דולר אשתקד. החברה מסרה שהירידה במכירות היא תוצאה של השפעות מגיפת הקורונה, כאשר התחום שספג את הפגיעה החזקה ביותר היה תחום התקשורת במטוסי נוסעים ( Inflight Connectivity), שנפגע מהתמוטטות ענף התעופה העולמי. החברה דיווחה שהיא מתכננת לבצע מספר פעולות שיביאו להפחתת ההוצאות, כולל פיטורי עובדים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: גילת , יונה עובדיה , עד צפדיה