Vayyar מתרחבת לשוק הסיני

9 יולי, 2020

תקים משרד מקומי ותסתייע בחברת הייעוץ והפיתוח העסקי Intralink. "יסייע לנו להוציא לפועל את אסטרטגיית ההתרחבות"

חברת ואייר (Vayyar) מנסה לבסס פעילות בשוק הסיני, ולצורך כך שכרה את שירותי חברת הייעוץ והפיתוח העסקי Intralink משנחאי, שמתמחה בסיוע לחברות מערביות להיכנס לשווקים במזרח-אסיה, ובראשם סין. בין לקוחותיה בתחום הטכנולוגיה ניתן למצוא את אנבידיה, פיליפס, סינופסיס, דייסון ועוד.

במסגרת שיתוף הפעולה, ואייר תקים בסין משרד מקומי עם צוות מכירות ופיתוח עסקי, שיסתייע בשירותים של Intralink ובצוות המומחים שלה בתחום הסמיקונדקטור והתוכנות המשובצות. בוואייר ציינו כי החברה כבר החלה לעבוד עם יצרניות ואינטגרטורים מקומיים. נוגה ברפל מחטיבת הפיתוח העסקי של ואייר אמרה, "הקמת צוות מומחים מקומי בסין תאפשר לנו להוציא לפועל את אסטרטגיית ההתרחבות שלנו".

ואייר פיתחה טכנולוגיית חיישנים, המבוססים על קרינת RF בתדר גבוה, אשר מסוגלים לספק תמונה תלת מימדית ב-360 מעלות של הסביבה וזאת ללא כל שימוש במצלמה. בניגוד לאמצעים אופטיים, בשל התדר שעליו הוא מתבסס, החיישן של ואייר מסוגל לקלוט גם מידע המוסתר על ידי אובייקטים, וכך למשל לגלות מבנים המסתתרים מאחורי קירות ולעקוב אחר הסימנים החיוניים של בני-אדם הנמצאים מעבר לקיר. השבב של החברה פועל בתדרי 3GHz-10GHz, באמצעות מערך של עד 12 אנטנות שידור וקליטה (MIMO). לטכנולוגיה של החברה עשויים להיות יישומים אפשריים רבים בתחומי הבית החכם, הרכב, הקמעונאות, הביטחון, הרפואה, הצרכנות ועוד. החברה גייסה עד היום 188 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , IOT , חדשות , מכ"ם , סמיקונדקטורס , ראיית מכונה

פורסם בתגיות: Vayyar , ואייר , סין