קיידנס ו-UMC התאימו חבילת תכנון ה-RF לתהליך 28 ננומטר

30 יולי, 2020

"הודות לשיתוף הפעולה עם UMC, לקוחותינו המשותפים יכולים להשתמש בפלטפורמות Virtuoso ו-Spectre לתכנון יישומי 5G, יישומי אינטרנט של הדברים ויישומי אוטומוטיב"

חברת קיידנס (Cadence) וקבלנית ייצור השבבים UMC השלימו את התאימות בין פתרונות התכנון של קיידס למערכות אלחוטיות בתדרי גלים מילימטרים (mmWave) לבין טכנולוגיית הייצור 28HPC+ של UMC, המאפשרת לייצר רכיבים אלחוטיים בתהליך של 28 ננומטר. התהליך כולל יכולת אוטומציית תיכנון, עריכה, אימות תיכנון ו-signoff. הרישוי שהתקבל מ-UMC הוא מרכיב באסטרטגיית Intelligent System Design של קיידנס, המיועדת לשפר את התכנון מערכות על גבי שבב (SoC).

תכנוני RF בתדרי mmWave מצריכים הוצאה מדויקת של פרמטרים אלקטרו-מגנטיים לשם ניתוח וסימולציה, בנוסף ליכולות אנלוגיות ויכולות תכנון מעגלים משולבים אנלוגיים-דיגיטליים. הפתרון ש-UMC הסמיכה מבוסס על מערכת Virtuoso RF של קיידנס, וכולל תכן סכמטי, יישום עריכה, שליפת פרזיטים, ניתוח אלקטרומגנטי וסימולציה של מעגלי RF, אימות LVS – layout versus schematic) ובדיקות מסוג DRC – design rule checking.

הוא כולל גם ניתוח אלקטרומגנטי המתבסס על אנליזת EMX Planar 3D ועל AWR AXIEM 3D Planar EM Analysis של קיידנס, המשולבים בפלטפורמות Virtuoso ו- Spectre. השילוב הזה מיועד לספק רמה גבוהה של אוטומציה ויכולת לנתח ביצועים של מעגלי RF לפני שלב הסיליקון ולאחריו. "הודות לשיתוף הפעולה עם UMC, לקוחותינו המשותפים יכולים להשתמש בפלטפורמות Virtuoso ו-Spectre לתכנון יישומי 5G, יישומי אינטרנט של הדברים ויישומי אוטומוטיב", אמר ק.ט. מור, סגן נשיא קיידנס.

למידע נוסף: www.cadence.com/go/CadenceRFSolutions

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: UMC , קיידנס