התוכנה של ג'נגו תוטמע בכלי-רכב של יצרן סיני

30 יולי, 2020

גנג'ו פיתחה תוכנה חסכונית במשאבי עיבוד ליישומי ניטור נהג. נבחרה על ידי ספקית מערכות סינית לפרויקט הטמעה בכלי-רכב של יצרן גלובלי.

חברת ג'נגו (Jungo), המפתחת תוכנה ליישומי ניטור נהג ופנים-הרכב, חתמה על הסכם מסחרי משמעותי בשוק הרכב בסין. חברת HSAE הסינית, יצרנית מערכות לרכב (Tier-1), בחרה בתוכנה של ג'נגו לצורך הטמעה של מערכת ניטור נהג בכלי-רכב של יצרן גלובלי, המשווקים בסין. ל-Techtime נמסר כי יצרן הרכב עשוי להטמיע את התוכנה גם בדגמים המשווקים במדינות אחרות בעולם.

HSAE מתמחה בפיתוח וייצור מערכות בידור וניווט, מערכות הגנה מפני גניבה ויחידות בקרה אלקטרוניות. לפי החברה, נתח השוק שלה בשוק הרכב הסיני הוא כ-30%. גם בעולם יש לחברה שיתופי פעולה עם פורד, יונדאיי, קיה, ניסאן ועוד. שוק הרכב הסיני הוא הגדול והצומח בעולם.

במסגרת שיתוף הפעולה, HSAE תטמיע את התוכנה של ג'נגו במערכת הבקרה המרכזית (head unit) מבוססת אנדרואיד. אחד היתרונות של הפתרונות של ג'נגו, שהם מצריכים משאבי עיבוד מצומצמים, וכך גם במערכת של HSAE שילוב התוכנה של גנ'גו לא יצריך הוספת כוחות עיבוד אלא תוכל לפעול על המעבד הקיים של יחידת הבידור.

שיתופי פעולה עם קואלקום, רנסאס ואנלוג

האלגוריתמים של ג'נגו מאפשרים לזהות, באמצעות מצלמות בתוך הרכב הפונות פנימה, את זווית הראש והגוף, כיוון המבט וקצב מצמוץ העיניים של הנהג. ניתוח הפרמטרים האלה מאפשר לדעת האם הנהג נרדם או מגלה סימני עייפות, האם הוא מרוכז בדרך שלפניו או משתמש בטלפון הנייד ואפילו אם הוא חגור כהלכה. בנוסף, האלגוריתמים של החברה גם מספקים פתרונות ניטור נוספים, כמו מספר הנוסעים ברכב והאם נשכחו בו ילדים.

באוגוסט 2018 החליט האיחוד האירופי לחייב את יצרניות רכב בהתקנת מערכות ניטור נהג (Driver Monitoring System) בדגמיהן החדשים, כתנאי לקבלת דירוג הבטיחות הגבוה NCAP. להערכת חברת המחקר Strategy Analytics, מספר המערכות לניטור נהג בתעשיית הרכב יגדל מ-13 מיליון ב-2019 ל-42 מיליון ב-2025.

ג'נגו הצליחה לבסס בשנתיים האחרונות שורה של שיתופי פעולה עם חברות Tier-1 בשוק הרכב וחברות סמיקונדקטור שפועלות בשוק האוטומוטיב. התוכנה של ג'נגו הוטמעה בפלטפורמת הנהיגה האוטונומית Snapdragon Ride של קואלקום, וגם בפלטפורמת המחשוב R-Car של ספקית המערכות היפנית רנסאס. בפברואר השנה הכריזה על שיתוף פעולה גם עם חברת השבבים אנלוג (Analog Device), שבמסגרתו יפתחו שתי החברות מערכת מרובת-חיישנים לפנים-הרכב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: ג'נגו , ניטור נהג , סין