רונן ערמון ומירי מישור-גולדנברג הצטרפו להנהלת סלברייט

10 אוגוסט, 2020

ערמון ניהל פעילות מחקר ופיתוח בחברת מרקורי והיה סגן נשיא ומנהל יחידה עסקית ב-HP. מישור-גולדנברג מילאה תפקידי ניהול בכירים במשך 18 שנה בתחום קשרי הלקוחות בחברת אמדוקס

חברת סלברייט (Cellebrite), המספקת פתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק וחקירות, הודיעה על מינוי שני חברי הנהלה חדשים: רונן ערמון מונה לתפקיד סמנכ"ל בכיר למוצר וטכנולוגיות (Chief Products & Technology Officer), ומירי מישור-גולדנברג מונתה לתפקיד סמנכ"לית בכירה לשירותי לקוחות (Customer Services SVP).

ערמון ניהל פעילות מחקר ופיתוח בחברת מרקורי, היה סגן נשיא ומנהל יחידה עסקית ב-HP והיה שותף מייסד, מנהל הטכנולוגיות והמוצרים והמנכ"ל של Capriza. הוא יהיה אחראי על הובלת האסטרטגיה של קבוצות המחקר, הפיתוח והמוצר לרבות האסטרטגיה הטכנולוגית ארוכת הטווח של החברה. מישור-גולדנברג מילאה תפקידי ניהול בכירים במשך 18 שנה בתחום קשרי הלקוחות בחברת אמדוקס. היא תהיה אחראית על פיתוח ותפעול השירותים של סלברייט ללקוחות בעולם, קידום תוכניות הכשרה והסמכה, תמיכה וליווי הלקוחות ביישום פתרונות החברה ובפיתוח שירותים מתקדמים ושירותי ייעוץ מקצועיים.

סלברייט מציעה מגוון רחב של פתרונות תוכנה וכלים אנליטיים שמטרתם להאיץ חקירות דיגיטליות ולהתמודד עם המורכבות של באתגרי פשיעה בעידן הדיגיטלי. הפתרונות של סלברייט משמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם, ממשלות, תאגידים וארגונים. בשנה האחרונה, צמחה החברה באופן משמעותי. בינואר 2020 היא רכשה סלברייט את חברת BlackBag Technologies מסן חוזה קליפורניה, המתמחה בפתרונות חילוץ, פיענוח וניתוח מידע דיגיטלי ממערכות מחשוב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: Cellebrite , סלברייט