חברת IMI קיבלה מתנת יום הולדת: אישור FDA עבור מנשם-עזר

18 אוגוסט, 2020

קבלנית הייצור הפיליפינית חוגגת החודש את השנה ה-40 לפעילותה מאז היווסדה באוגוסט 1980. "הרבה חברות נעלמו מאז", אמר המנכ"ל ארתור טאן. "אנחנו מתכננים להישאר רלוונטיים גם ב-40 השנים הבאות"

קבלנית הייצור האלקטרוני הפיליפינית Integrated Micro-Electronics הודיעה שהיא קיבלה אישור מה-FDA בארה"ב עבור מערכת תמיכת הנשימה Ventura Flow Generator (בתמונה למעלה) שהיא פיתחה ומייצרת לצורך טיפול בחולי קורונה. המערכת מספקת זרימה קבועה של אוויר לחולים הסובלים מקשיי נשימה, ומבוסס על פטנט בלתי מוגן לשליטה בכמות החמצן הניתנת לחולה ופטנטים שנרכשו מיוניברסיטי קולג' בלונדון ומחברת Mercedes-AMG.

החודש החברה ציינה 40 שנה מאז נוסדה בחודש אוגוסט 1980. "לשרוד 40 שנה בתעשייה זו משימה לא קלה", אמר נשיא ומנכ"ל החברה ארתור טאן, "במיוחד כאשר מסתכלים על כל החברות שנוסדו ביחד איתנו וכיום הן כבר לא קיימות יותר". היא נוסדה כחברה להרכבת כרטיסים אלקטרוניים המעסיקה 100 עובדים. כיום היא פועלת במתכונת של חברה גלובלית המעסיקה כ-17,000 עובדים.

חברת IMI מתחרה בקבלניות הייצור הסיניות ונחשבת לחברת ה-EMS ה-18 בגודלה בעולם במונחי מכירות. היא נמצאת בשליטת תאגיד Ayala הפיליפיני המחזיק ביותר מ-50% ממניותיה. החברה מחזיקה ב-22 מפעלי ייצור הפועלים בעשר מדינות, בהן: סין, הפיליפינים, ארצות הברית, מקסיקו, בולגריה, צ'כיה, גרמניה ובריטניה. כיום היא פעילה לאורך כל שרשרת הערך האלקטרונית, מפיתוח טכנולוגי, מתן שירותי הנדסה, ואספקת שירותי ייצור ותמיכה בלקוחות.

בשנת 2019 הסתכמו מכירותיה בכ-1.25 מיליארד דולר. טאן: "הפיליפינים נתפשת על-ידי רבים כמדינה התלויה בחברות רב-לאומיות המגיעות לכאן כדי לבנות מפעלים. אנחנו אסירי תודה על כך שהיתה לנו הזדמנות להוכיח שגם חברה פיליפינית יכולה לצמוח למעמד של חברה רב-לאומית ולמלא תפקיד מרכזי הכלכלה העולמית. אנחנו מתכננים להישאר רלוונטיים לתעשיית האלקטרוניקה גם בארבעים השנים הבאות".

לאתר החברה: www.global-imi.com

מנהל משרד IMI בישראל: דוד מהל, [email protected]

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: EMS , IMI , דוד מהל