קיסייט משיקה את תוכנת PathWave Design 2021

13 ספטמבר, 2020

התוכנה מספקת פתרון אחוד לתכנון ובדיקת יישומי הדור החמישי ותקשורת בגלים מילימטריים. הגרסא החדשה של PathWave Design תוצג באירוע הווירטואלי Keysight World Europe, שיתקיים ב-22 ל-24 בספטמבר

חברת קיסייט טכנולוגיות (Keysight Technologies) משיקה את תוכנת התכנון האלקטרוני PathWave Design 2021 עבור יישומי הדור החמישי ותקשורת בגלים מילימטריים (mmWave). שוק הדור החמישי (5G) צובר במהירות ומפעילות רבות החלו בתהליכי הגירה מרשתות 4G לפריסת רשתות 5G מסחריות. יצרניות הציוד נדרשות לבצע אופטימיזציה בין ביצועים, עלויות, והגעה מהירה לשוק כדי לקבל מעמד של "ספקיות נבחרות" עבור הרשתות החדשות. אולם, המורכבות של המכשירים וסביבת התדרים הגבוהים בהן פועלות רשתות הדור החמישי, דורשת גישת תכנון אחודה שתבטיח תכנון מוצלח והעברה מהירה לייצור.

פלטפורמת התוכנה PathWave מיועדת לספק פתרון לאתגר הזה באמצעות שילוב של יכולות חדשות המיועדות לכל שלבי התכנון, בהן: סימולציה, ולידציה, בדיקות וייצור. החברה תציג את הגרסא החדשה של PathWave Design באירוע הווירטואלי Keysight World Europe, שיתקיים ב-22 ל-24 בספטמבר, זאת במסגרת מסלול ייעודי לעולמות הדור החמישי. בנוסף, יכלול האירוע מסלולים לעולמות הרכב האוטונומי, בדיקות מתקדמות, רשתות מהירות בעידן הדיגיטלי, ואבטחת הרשת הארגונית.

האצת הפיתוח באמצעות סימולציות בענן

הפתרון החדש מאפשר לקצר את זמני הפיתוח באמצעות האצת המהירות והפחתת המורכבות, של ניתוח רמת השבב, וביצוע אימות באמצעות סימולציות אינטגרטיביות אלקטרומגנטיות. חיזוי הביצועים ברמות המעגלים החשמליים והמערכת באמצעות שימוש באותות מאופננים ובמודלים מדויקים של מערכות RF. האצת תהליך האימות באמצעות הרצה של סימולציות מקבילות בענן.

חבילת Keysight PathWave Design 2021 כוללת גם יכולות סימולציה אלקטרו-מגנטית לבדיקת השפעת האריזה על שבבים ורכיבים אלקטרוניים; סימולציה מערכתית מרמת הרכיב ועד רמת האנטנה, כולל סיגנלים מאופננים; ביצוע ולידציה מלאה לרכיב מבחינה חשמלית ומערכתית; סימולציה של מערך האנטנות ומיתוג אלומות עם ערכים אמיתיים של המעגל והאנטנה ועוד.

פלטפורמת התוכנה של קיסייט PathWave Design כוללת את הפתרונות הבאים: PathWave Advanced Design System; PathWave RFIC Design; PathWave System Design; PathWave EM Design; ו-PathWave Device Modeling.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ציוד בדיקה , תוכנה ותכנון אלקטרוני