חברת הביטוח היפנית סומפו מחפשת חדשנות ישראלית

13 ספטמבר, 2020

סומפו הקימה את אחד משלוש מעבדות החדשנות שלה בישראל, ומחפשת שיתופי פעולה בתחומי הסייבר, בריאות דיגיטלית, רובוטיקה, חקלאות ועוד. "זו הזדמנות טובה לחברות ישראליות להתרחב לשווקים חדשים"

חברת הביטוח היפנית סומפו (Sompo Insurance) מקדמת שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ישראליות בתחומים כמו סייבר, בינה מלאכותית, אגטק, פינטק, רובוטיקה, בריאות דיגיטלית ועוד. בשיחה עם Techtime מספר מנכ"ל מעבדת החדשנות של סומפו בישראל, ינון דולב (בתמונה למעלה), כי שיתוף הפעולה עם חברת ענק כמו סומפו יכול לאפשר לחברות ישראליות למנף את הרשת העסקית הענפה של סומפו ולפתוח עבורן שווקים חדשים. "זו הזדמנות מעולה עבור חברות ישראליות להתרחב."

סומפו היא אחת מחברות הביטוח הגדולות ביפן, ופעילה בעוד כ-30 מדינות. ב-2018 היא הקימה את אחד משלושת מעבדות החדשנות שלה בעולם בתל-אביב (השתיים האחרות בטוקיו ובסיליקון ואלי), במטרה לקדם שיתופי פעולה מסחריים וטכנולוגיים עם חברות מקומיות, והספיקה לבצע בשנתיים האחרונות השקעות בהיקף של כמה עשרות מיליוני דולרים בחברות סטארט-אפ ישראליות, ובהן אינטואישן רובוטיקס, נקסר, גארדיאן, סנסיפרי ו-binah.ai.

דולב מסביר כי אסטרטגיית החדשנות של סומפו בישראל מתחלקת לשלוש קטגוריות. "אנחנו מחפשים טכנולוגיות לייעול עסקי הביטוח, קווים חדשים של ביטוחים טכנולוגיים, כדוגמת ביטוחי סייבר לארגונים, ולבצע השקעה בחברות טכנולוגיות שייצרו עבורנו אפיקי צמיחה חדשים, שאינם קשורים בהכרח לביטוח."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , בינה מלאכותית , גיוסי הון , השקעות והון סיכון , חדשות

פורסם בתגיות: Sompo , ביטוח , ינון דולב