סיליקום: שלוש זכיות תכנון חדשות במגזר הטלקום

6 אוקטובר, 2020

להערכת החברה, הפרויקטים החדשים עשויים להוביל להכנסות שנתיות בהיקף של כ-10 מיליון דולר, וייתכן שגם לחוזים נוספים. הכנסות סיליקום ברבעון השני 2020 הסתכמו בכ-23.4 מיליון דולר

חברת סיליקום (Sillicom) דיווחה אתמול (ב') על שלושה חוזים חדשים עם חברות טלקום מובילות לאספקת פתרונות ליחידות קצה (CPE). בחברה מעריכים כי שלוש הזכיות הללו צפויות להניב הכנסות שנתיות בהיקף של כ-10 מיליון דולר. החברה מסרה שהעסקאות החדשות הן תולדה של שיתוף פעולה שהחל לפני כשנתיים עם חברה המספקת פתרונות ניהול לרשתות תקשורת וירטואליות (SD-WAN).

שתי החברות זכו ביחד בחוזה לאספקת פתרונות עבור רשת תקשורת של רשת בריאות גדולה בארצות הברית, ומאז הידקו את שיתוף הפעולה וזכו בפרויקטים החדשים. סיליקום מעריכה שהחוזים החדשים עשויים להוביל להזדמנויות עסקיות נוספות מעבר לחוזים עצמם, הן כתוצאה מהתרחבות שיתוף הפעולה עם חברות הטלקום והן כתוצאה מפעילות משותפת עם אחד מהאינטגרטורים השותפים בפרויקטים הללו.

חברת סיליקום מפתחת כרטיסי רשת ותקשורת בעיקר ללקוחות מתחום הטלקום, הענן ומרכזי המידע. שני תחומי הצמיחה העיקריים של החברה היום הם פתרונות CPE לרשתות קצה וירטואליות כמו נתבים, מתאמים וקופסאות-קצה גנריות (white boxes), והתחום השני הוא כרטיסי-רשת חכמים (SmartNIC) מבוססי FPGA. v. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-23 מיליון דולר, לעומת 25.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי עמד על 1.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.3 מיליון דולר ברבעון השני ב-2019. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של 232 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תקשורת

פורסם בתגיות: SD-WAN , סיליקום