איתי יוגב ינהל את קבוצת הבינה המלאכותית בחטיבת ה-IT של אינטל

14 אוקטובר, 2020

יוגב היה ממקימי חטיבת הבינה המלאכותית באינטל ישראל, אשר מטמיעה יכולות AI בשבבים של אינטל ומסייעת לחברת מובילאיי באיסוף מידע בזמן אמת מכלי רכב נוסעים

הבלוג של חברת אינטל ישראל דיווח היום על ישראלי נוסף המקבל תפקיד בכיר באינטל העולמית. איתי יוגב, דירקטור קבוצת הבינה המלאכותית באינטל ישראל, יתמנה בקרוב למנהל קבוצת הבינה המלאכותית (Artificial Intelligence Group) בחטיבת ה-IT של אינטל. איתי עובד באינטל עוד מימיו כסטודנט להנדסה, תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון. הוא היה ממייסדי המחלקה המחלקה שהיום הוא עומד בראשה. בין תפקידי הקבוצה: שיפור מוצרי אינטל באמצעות הטמעת בינה מלאכותית בתוך המעבדים עצמם, קיצור משך הבדיקות והעלאת איכות המוצרים בעזרת אלגוריתמים מבוססי למידת מכונה.

בנוסף, הקבוצה מסייעת בהגדלה של מספר היחידות התקינות במפעלים של אינטל ומבצעת עבודה משותפת עם חברת מובילאיי בתחום של איסוף מידע מכלי-רכב והסקת מסקנות בזמן אמת. לאחרונה פיתחה הקבוצה הישראלית מודל לחיזוי ההתדרדרות במצבם של חולי קורונה, או משך האשפוז שלהם, בשיתוף פעולה עם שניים מבתי החולים הגדולים בארץ. בתפקיד הגלובלי החדש, התפקיד של יוגב יהיה להטמיע את תחום הבינה המלאכותית בכל הפעילות השוטפת של אינטל העולמית, כדי לשפר את תפקודה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס