חממת i4Valley תתמוך בחברות מהגליל בתחום תעשייה 4.0

1 נובמבר, 2020

החממה החלה לפעול ביולי השנה והחודש תעבור למבנה קבע במרכז העיר כרמיאל. מבצעת השקעה של עד 2 מיליון שקל בחברות שייבחרו. מתכננת לתמוך בעד 8 חברות בתחום תעשייה 4.0

חממת i4Valley הגלילית החלה לפעול ולבחון חברות מתחום Industry 4.0, וצפויה להיכנס החודש למתחם ההייטק החדש הנבנה על-ידי עיריית כרמיאל במרכז העיר. החממה הוקמה בחודש יולי 2020 לאחר זכייה במכרז רשות החדשנות לקידום חברות סטארט-אפ בפריפריה. בשיחה עם Techtime סיפר מנהל החממה, סיוון יחיאלי (בתמונה למעלה), שהחממה מתמקדת בסוגיות המרכזיות של פיתוח מקושרת, בהם: ניטור, הגנה והפקת תובנות מנתונים שנאספו מכל שרשרת הערך של הייצור התעשייתי.

יחיאלי: "עד עכשיו בדקנו יותר מ-50 חברות, שמתוכן עברו בינתיים ארבע חברות את שלבי המיון הראשוניים והן נמצאות בתהליכי כניסה לחממה. המטרה שלנו היא להגיע להיקף של 6-8 חברות בשנה". החברות שייקלטו בחממה יקבלו זרקת עידוד בהיקף של מיליון שקל בשנה למשך שנתיים, וגישה אל אל הקשרים העסקיים והטכנולוגיים של החממה.

"בכרמיאל התפתחה תשתית תעשייתית גדולה ומפותחת מאוד, המעניקה לחברות בחממה גישה אל מכונות, מומחים, מידע על השוק ועוד". החממה מנוהלת על-ידי צוות של שלושה בכירים בעלי נסיון רב בתעשיית ההייטק. המנכ"ל סיוון יחיאלי הגיע אל החממה לאחר 20 שנה בפיתוח תוכנה בתעשיית ההייטק שבהן מילא תפקידים כמו סמנכ"ל פיתוח ב-Toptix וסמנכ"ל התוכנה של OTI. במשך כעשור שימש גם כיו"ר פורום יישובי קו העימות בצפון וכראש המועצה של כפר ורדים.

הטכנולוג הראשי צביקה ויינשטוק שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק בחברת ECI וסמנכ"ל חדשנות ואסטרטגיה בחברת וואווי. לפני-כן היה שותף בהקמת חברת Seabridge שנמכרה לנוקיה-סימנס. מנהל תחום הפיתוח העסקי, רמי גזית, מתמחה בתחום הפיתוח של חברות סטראט-אפ. הוא הקים וניהל את תוכנית ההאצה של הטכניון, BizTEC, וייעץ לגופים דוגמת אלביט, אמדוקס וחיל האוויר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חברות סטראט-אפ , חדשות

פורסם בתגיות: i4Valley , חממה , סטארט-אפ