התמזגו חברות פיתוח התוכנה Infini-T, Mixin ו-Testomate

16 דצמבר, 2020

בעקבות המיזוג הוקמה קבוצת GoTech. היא מספקת שירותי פיתוח תוכנה לארגונים וליצרניות חומרה. בין לקוחותיה: מלאנוקס, אפלייד מטיריאלס, EarlySense, סיסקו, HP ,UVEYE ועוד

שלושת חברות פיתוח התוכנה הישראליות, Infini-T, Mixin ו-Testomate, התמזגו והקימו את קבוצת GoTech. הקבוצה החדשה מספקת שירותי פיתוח תוכנה בתחומי האוטומציה של בקרת איכות (QA automation), פיתוח במתכונת DevOps והנדסת מסדי נתונים. החברות שהתמזגו הוקמו על-ידי יוצאי ממר"ם ויחידה 8200. לדברי מנכ"ל הקבוצה החדשה, יניב פלג (בתמונה למעלה), הקבוצה מספקת לחברות אלקטרוניקה רבות את מרכיב התוכנה במוצרים שלהן.

פלג: "פיתחנו את התוכנה להרבה חברות אלקטרוניקה עבור מרכיבי החומרה שלהן בתחומים כמו IoT למשל". כל אחת מהחברות שתמזגו התמחתה בתחום שונה: חברת Infini-T התמחתה בתחום ה-DevOps ובסיס נתונים, חברת Mixin התמחתה בתחומי Mobile & Web וחברת Testomate בתחום של פרוייקטי בדיקות ואוטומציה. לדבריו, המבנה החדש יאפשר לספק פתרונות הוליסטיים הכוללים את תחומי המומחיות של כל אחת מהחברות המתמזגות.

הוא מעריך שהיקף הפעילות של הקבוצה יגיע להיקף מכירות של כ-30 מיליון שקל בשנת 2021. כיום הקבוצה כולה מעסיקה כ-40 אנשי פיתוח. בין לקוחותיה: אפלייד מטיריאלס, מלאנוקס, משטרת ישראל, אמדוקס, פלאפון, סיילספורס, CA, סלטיק, EarlySense, סיסקו, HP, חיל הים, UVEYE, ריסקיפייד ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: GoTech