אזי כהן מונה למנכ"ל חברת הסייבר הרפואי CyberMDX

2 פברואר, 2021

כהן שימש בעשור האחרון כסמנכ"ל המכירות של WhiteSource. חברת CyberMDX מדווחת על צמיחה של 300% בהכנסותיה ב-2020

חברת הסייבר הרפואי CyberMDX הודיעה על מינויו של אזי כהן לתפקיד מנכ"ל החברה. כהן מחליף את אמיר מגנר, אחד ממייסדי CyberMDX שימשיך לשמש כנשיא החברה. כהן הינו אחד ממייסדיי חברת הסייבר
WhiteSource ושימש בעשור האחרון כסמנכ"ל המכירות הגלובלי של החברה.

אזי כהן

CyberMDX פיתחה פלטפורמת אבטחת סייבר מבוססת AI ולמידת מכונה המותאמת למאפיינים המיוחדים של עולם הרפואה. הפתרון של החברה הינו רשתי ואינו מצריך התקנה בציוד הרפואי עצמו. הפלטפורמה ממפה אוטומטית את כל רכיבי הרשת בבית חולים, כולל הייעוד ורמת הקריטיות שלהם, מזהה את נקודות התורפה ומנטרת דפוסים חריגים שעשויים להעיד על ניסיון פריצה.

החברה מדווחת על גידול של 300% בהכנסותיה ב-2020. ב-CyberMDX מציינים כי במהלך השנה החולפת זכתה החברה בשורה של פרויקטים משמעותיים, לרבות הגנה על מרכז רפואי גדול בארצות הברית שמשרת כ-20 מחוזות, ועוד פרויקטים בקנדה, צרפת וספרד. בחודש דצמבר הכריזה CyberMDX על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית המכשור הרפואי ההולנדית רויאל פיליפס (Royal Phillips) שבמסגרתו יציעו החברות שירות חדש שיספק לבתי חולים וקליניקות מעטפת מלאה של אבטחת סייבר וניהול תשתית ה-IT. החברה חתמה ב-2020 גם על שיתופי פעולה עם חברת הביטוח האירופית Sham ועם השלוחה של חברת הסייבר הישראלית Verient בסינגפור, שהרחיבו את דריסת הרגל שלה באירופה ובאסיה.

[תמונה עליונה: מכשיר דימות של רויאל פיליפס. מקור תמונה: רויאל פיליפס]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , חדשות , מינויים , מכשור רפואי