EVgo אימצה את פלטפורמת הטעינה של Driivz

11 מרץ, 2021

EVgo מפעילה כ-800 עמדות טעינה מהירה למכוניות חשמליות ברחבי ארצות הברית וצופה להגדיל את מספרן פי שלושה תוך חמש שנים. תנהל את כל המערך באמצעות פלטפורמת הענן של דרייבז

[בתמונה: עמדת טעינה חשמלית מהירה של EVgo]

EVgo, המפעילה רשת של עמדות טעינה למכוניות חשמליות ברחבי ארצות הברית, מאמצת את פלטפורמת הענן לניהול רשתות טעינה חשמלית שפיתחה וחברת דרייבז (Driivz) הישראלית. שתי החברות משתפות פעולה מספר שנים, וכעת הודיעו על חתימה של הסכם לטווח ארוך, וזאת על רקע הצמיחה של שוק הרכב החשמלי והכוונה של EVgo להגדיל פי שלושה את מספר עמדות טעינה ברחבי המדינה בתוך חמש שנים.

EVgo, שנוסדרה ב-2010, מפעילה יותר מ-800 עמדות טעינה מהירה ברחבי ארצות הברית, המשרות כ-200 אלף משתמשים, ויש לה שיתופי פעולה עם ב.מ.וו, GM, ניסאן ואובר. לדברי החברה, עמדות הטעינה שלה מאפשרות להטעין תוך 20 דקות סוללת רכב לנסיעה של 90-120 מיילים. בחודש ינואר הודיעה EVgo על כוונתה להיכנס למסחר בנסד"ק דרך מיזוג עם חברת SPAC.

חברת Driivz הוקמה על-ידי צחי מרקור בשנת 2011, ופיתחה פלטפורמה מבוססת ענן אשר מספקת למפעילי רשתות טעינה, יצרני רכב וציוד עזר, פתרון מלא לניהול היבטי הפריסה של כלי-רכב חשמליים, החל מטעינת הרכב, דרך ניהול החשבון ועד חיוב הנהג.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: Driivz , EVgo , מכונית חשמלית