קומטקט מקבוצת אירונאוטיקס נכנסת לתחום התעשייה החכמה

13 אפריל, 2021

החברה, שפועלת כיום בשוק הצבאי, תפתח פתרונות תקשורת עבור רשתות אלחוטיות סגורות של מפעלי ייצור, רובוטיקה, וכלים אוטונומיים . "הצעד הזה יוביל את החדשנות של קומטקט בעשור הקרוב"

חברת קומטקט (Commtact) מיבנה הקימה חטיבה חדשה שתתמקד בפיתוח מערכות תקשורת לעולם התעשייתי. מדובר למעשה בזרוע אזרחית של החברה, שפעלה עד היום במגזרי הצבא והביטחון. לפי הודעת החברה, החטיבה החדשה תפתח מערכות וציוד לתקשורת בפס-רחב עבור רשתות אלחוטיות פרטיות במפעלי תעשייה. רשתות פרטיות אלה מהוות תשתית לכל עולם התעשייה חכמה (Industry 4.0) וה-Fixed Wireless Access, ולממשק הגובר בין המערכות התפעוליות במפעל למערכות המידע, עבור אנליטיקה, שליטה ובקרה מרחוק, אוטומציה ועוד.

מנכ"ל קומטקט אריאל קנדל (בתמונה למעלה) ציין כי קו המוצרים החדש יעסוק גם בפתרונות תקשורת עבור רובוטים וכלים לוגיסטיים אוטונומיים (AGV). קנדל: "קומטקט שמחה להתרחב לעולמות המסחריים ולמנף את הטכנולוגיות האלחוטיות של ההווה והעתיד. זהו צעד שיוביל את החדשנות של קומטקט בעשור הקרוב. התקשורת האלחוטית רחבת הפס של קומטקט מציעה פתרונות חדשניים המיועדים לשוק ה-FWA הצומח במהירות וכתשתית אלחוטית פרטית לסביבה תעשייתית עם דגש על ניידות.".

חברת קומטקט, מקבוצת אירונאוטיקס, מפתחת ומייצרת מערכות תקשורת RF דיגיטליות במגוון תדרים, מערכות ניידות בפס רחב ופתרונות הצפנת והגנת סייבר לתקשורת. המערכות מיועדות לשימוש בכלי-טיס, טילים, כלי-שיט ויישומים נוספים, ותומכות גם בשידור וקליטה של ערוצי וידאו. כיום מתרחבת החברה גם לשווקים אזרחיים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: FWA , קומטקט , תעשייה 4.0