אירודרום מתרחבת לשוק האבטחה האזרחי

1 יוני, 2021

החברה המספקת שירותי הדרכה ותפעול כטב"מים. נמצאת במגעים לאספקת שירותי אבטחת מתקני תשתית ומיפוי ובדיקה של תשתיות אנרגיה. קיבלה ממשרד הביטחון הזמנה לפרויקט מיוחד במהלך מבצע "שומר החומות"

חברת אירודרום (Aerodrome), המספקת שירותי אימון הדרכה ותפעול של פרויקטים צבאיים בתחום הכטב"מים, דיווחה אתמול בעדכון עסקי למשקיעים כי היא מנהלת מגעים מתקדמים עם מספר לקוחות בשוק האזרחי בישראל ובעולם לאספקת שירותים בשני תחומים עיקריים: אבטחה היקפית אווירית של מתקני תשתית רגישים, ומיפוי ובדיקה של תשתיות בתחום האנרגיה כדוגמת צינורות להובלת גז.

השירותים הללו יתבססו על המומחיות של אירודרום בשוק הצבאי. אירודרום עוסקת בהפעלת 16 פלטפורמות כטב"ם שונות בקטגוריות של מיני כטב"ם, כטב"ם טקטי וכטב"מים אסטרטגיים. בסך הכל, היא מתמחה בהכשרה, אימון ומתן שירותי תפעול של כטב"מים ממשקל 25 ק"ג ועד למשקל של 5.5 טון. בנוסף לתפעולם היא מספקת שירותי תחזוקה, וביצוע ותכנון ניסויי טיסה, כולל תיחקור ותיעוד.

בשנת 2020 הסתכמו הכנסותיה של החברה ב-14 מיליון שקל, בהשוואה ל-8.6 מיליון שקל. הרווח הגולמי עלה מ-2.7 מיליון שקל ב-2019 ל-6 מיליון שקל ב-2020. בעדכון העסקי למשקיעים דיווחה החברה כי גם בתחום הצבאי היא מצויה במומנטום עסקי מתחילת השנה: בחודשיים וחצי האחרונים קיבלה החברה הזמנות של 16 מיליון שקל, לעומת 2 מיליון שקל בתקופה המקבילה. החברה גילתה כי בתקופת מבצע "שומר החומות" היא קיבלה הזמנה ממשרד הביטחון לביצוע שירותים מיוחדים לתקופה בת שנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , רחפנים , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: אירודרום , הגנה היקפית