מגל תאבטח את אחד משדות התעופה העמוסים בעולם

10 יוני, 2021

תקים מערך של גלאי גדר וגלאי קרקע על פני עשרות קילומטרים ותטמיע את תוכנת הווידיאו שלה עם מערך מצלמות האבטחה הקיימות. מגל מכרה באחרונה את חטיבת הפרויקטים שלה לאירונאוטיקס

מגל (Magal) דיווחה השבוע כי זכתה במכרז להקמה של מערך אבטחה היקפית של שדה תעופה גדול באסיה. במגל ציינו כי מדובר באחד משדות התעופה העמוסים ביותר בעולם בתעבורת סחורות ונוסעים. לדברי מגל, שדה התעופה נמצא בתהליך התרחבות ושדרוג תשתיות וההגנה ההיקפית מתפרסת על פני עשרות קילומטרים. ההיקף הכספי של החוזה נאמד במיליוני דולרים.

מערך האבטחה יתבסס על מערכות מתוצרת חברת Senstar שבבעלותה המלאה של מגל, והוא יכלול גלאי חדירה שיותקנו על גבי גדרות ויוטמנו מתחת לאדמה, וכן פלטפורמת ניתוח וידיאו שתתממשק עם מערך מצלמות האבטחה שפרוסים בשדה התעופה.

חברת מגל ביצעה באחרונה רה-ארגון משמעותי (Magal), שבמסגרתו מכרה את חטיבת הפרויקטים (Integrated Solutions) שלה ליצרנית המל"טים אירונאוטיקס, שבבעלות רפא"ל, בתמורה לכ-35 מיליון דולר. פעילות מגל היתה מחולקת לחטיבת מוצרים וחטיבת פרויקטים.

במסגרת חטיבת המוצרים, מגל מפתחת מערכות אבטחה המתבססות על חיישנים דוגמת סיבים אופטיים, חיישני מגע ורעש, חיישני מיקרוגל המייצרים שדה אלקטרומגנטי בשטח מוגדר, וגם ניהול ואנליטיקה של מצלמות אבטחה במעגל סגור. חטיבת המוצרים מתבססת על פעילות חברת Senstar הקנדית, שאותה רכשה מגל מדיימלר-בנץ בשנת 1997. המו"פ והייצור של סנסטאר נמצאים בקנדה. למעשה, כל כוח האדם של מגל בישראל, כ-250 עובדים, השתייך לחטיבת הפרויקטים. הכנסותיה של מגל ברבעון הראשון של 2021, תחת המתכונת הארגונית החדשה, הסתכמו ב-6.5 מיליון דולר, לעומת 7.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחה , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: אסיה , מגל , שדה תעופה