פאוורמט פותחת מרכז פיתוח עסקי בסין

10 יוני, 2021

המשרד יפעל מהעיר שנזן ויקדם שיתופי פעולה בעולמות הרובוטיקה, רחפנים, מכשור רפואי, אוטומוטיב ועוד. פאוורמט פיתחה טכנולוגיה לטעינה אלחוטית באמצעות השראה אלקטרומגנטית

חברת פאוורמט (Powermat), המפתחת פתרונות טעינה אלחוטית לעולמות ה-IoT, פותחת מרכז עסקי בעיר שנזן, סין. מטרתו של המרכז יהיה לקדם שיתופי פעולה מסחריים עם חברות מקומיות בתחומים כמו רובוטיקה, מכשור רפואי, רחפנים, תקשורת, אוטומוטיב ועוד. המרכז ינוהל על ידי ג'קסון לאם, המתמחה בפיתוח עסקי של חברות מערביות בסין. כוח האדם במרכז צפוי לגדול בהדרגה.

הטכנולוגיה של פאוורמט פועלת באמצעות השראה אלקטרומגנטית. הפלטפורמה של פאוורמאט מבוססת על שימוש במשדר ובמקלט. המשדר כולל סליל שידור המחולל שדה אלקטרומגנטי. האנרגיה הזו מיתרגמת לאנרגיה חשמלית כאשר נקלטת במקלט שבמכשיר הנייד, המצויד בסליל הקליטה. בנוסף, מידת הקרינה הנפלטת במהלך הטעינה הינה נמוכה מהקרינה הנפלטת במהלך טעינה רגילה באמצעות כבל. להערכת פאוארמט, אובדן האנרגיה בתהליך הוא אפסי וזמן הטעינה זהה לזמן הטעינה החשמלית הרגילה באמצעות כבל.

צפי לגידול מואץ בשוק הטעינה האלחוטית

חברת פאוורמט נחשבת לאחת מהחלוצות בתחום הטעינה האלחוטית והיתה החברה הראשונה בעולם שהוציאה לשוק משטחים להטענה אלחוטית. היא הוקמה בשנת 2006 על-ידי רן פוליאקין (מייסד ומנכ"ל ננוקס), ד"ר אמיר בן שלום, דב הרשברג ויואב חפר. לחברה יש משרדים בתל אביב, באירופה ובארצות הברית והיא מעסיקה כ-25 עובדים, מרביתם בישראל. החברה עובדת עם יצרניות (OEM) בתחום הרכב, המובייל, המצלמות והרובוטיקה המטמיעות את הפתרון כחלק מובנה במוצר שלהן.

בין החברות שעמן היא משתפת פעולה: יצרנית האלקטרוניקה לרכב Harman, סמסונג, ג'נרל מוטורס ועוד. להערכת חברת Allied Market Research, שוק הטעינה האלחוטית נאמד בכ-6.5 מיליארד דולר בשנת 2018, וצפוי לצמוח בקצב מואץ בשנים הקרובות ולהגיע להיקף של כ-49.3 מיליארד דולר ב-2027. זאת על רקע ריבוי אביזרי ה-IoT במרחב הביתי והציבורי והאימוץ הגובר של הטכנולוגיה בעולמות המובייל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: powermat , סין