USR מקימה תשתית תקשורת מפעלית חדשה

20 יולי, 2021

התקינה סיבים אופטיים לקישור אלפי צרכנים והחליפה את כל מערך המתגים והשרתים. "תהליך הקמת התשתית נמצא לקראת השלמתו. יתמוך בצורכי החברה בשנים הבאות"

בתמונה למעלה: מערכת SPI חדשה ש-USR רכשה לאחרונה, אשר מספקת גם תיעוד וניתוח פריסת משחת ההלחמה

חברת USR נמצאת בשלבים האחרונים של פרוייקט חידוש תשתיות התקשורת בשלושת המתקנים שלה בישראל: כרמיאל, ירושלים ונתניה. כך נודע ל-Techtime. במסגרת הפרוייקט החברה החליפה את כל תשתיות הכבילה ופרסה סיבים אופטיים חדשים אשר דרכם תתבצע התקשורת של כל אלפי הצרכנים בחברה – משתמשים, מכונות ייצור, בקרים ועוד. מנהל טכנולוגיות המידע בחברה, יעקב רוביו, סיפר שהפרוייקט כולל גם החלפת כל המתגים בחברה, תוכנות ניהול המתגים והתקנת מערכת אבטחת מידע המספקת הגנה בפני איומי סייבר קיימים ועתידיים.

הרשת החדשה נבנית בטופולוגיית כוכב, אשר מבטיחה שתקלה בקו תקשורת מסויים תשפיע רק על קבוצה מוגבלת ומוגדרת מאוד של צרכנים. "תהליך הקמת תשתית התקשורת נמצא לקראת השלמתו, ומיועד לתמוך בצורכי החברה בשנים הבאות. בין השאר, התשתית מיועדת לענות לצורכי התקשורת של מכונות ייצור חדשות שיגיעו בקרוב, אשר הפעלתן כרוכה בהעברת כמויות גדולות מאוד של מידע".

סמנכלי"ת מכירות וקשרי לקוחות בחברה, רונית שלו
סמנכלי"ת מכירות וקשרי לקוחות בחברה, רונית שלו

חברת USR היא אחת מקבלניות שירותי הייצור (EMS) הגדולות בישראל, ומעסיקה כיום כ-600 עובדים. בחודש אוקטובר 2020 סיפרה ל-Techtime סמנכלי"ת מכירות וקשרי לקוחות בחברה, רונית שלו, שהחברה החלה בתהליך התחדשות רוחבי הכולל בין השאר החלפה של כל השרתים, התקנת תוכנות ניהול חדשות והקמת מערכת חדשה להתאוששות מאסון. שלו: "יצאנו לתהליך של התחדשות וצמיחה המקיף את תשתיות המידע של החברה וחלק ממתקני הייצור".

לאחרונה רכשה החברה שלוש מערכות 3D SPI Solder Paste Inspection של חברת Aleader הכוללות תוכנה לביצוע ניתוחי תפעול סטטיסטיים בזמן אמת (Statistical Process Control – SPC) עבור המפעילים של קווי ה-SMT ועבור מהנדסי התהליך וצוות ההנדסה. הניתוחים האלה מאפשרים למנוע כשלים פוטנציאליים ולהבטיח תהליך מריחה/הדפסה תקין של משחת ההלחמה. במקביל, החברה רכשה גם תנור חדש של חברת Aleader לייבוש רכיבים וכרטיסים אלקטרוניים, אשר מאפשר יצירת מחזורי חימום שונים בהתאם לסוג המוצר.

טופולוגיית הכוכב שעליה מבוססת רשת התקשורת החדשה בחברת USR
טופולוגיית הכוכב שעליה מבוססת רשת התקשורת החדשה בחברת USR
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: SMT , USR , רונית שלו