IMI צופה הקלה בעוצמת המחסור ברכיבים

1 אוגוסט, 2021

"אנחנו רואים שיפור בתחום שרשרת האספקה כבר במחצית השנייה של 2021". מכירות קבלנית הייצור פיליפינית IMI צמחו ב-45% ברבעון השני של 2021. החברה הכפילה את היקף הייצור האלקטרוני עבור תעשיית הרכב

קבלנית הייצור הפיליפינית Integrated Micro-Electronics – IMI דיווחה על צמיחה שנתית של 45% במכירות במהלך הרבעון השני של 20121, להיקף של 319 מיליון דולר. החברה אמרה שהגידול במכירות הושג למרות המחסור בשוק הרכיבים, שלהערכתה הביא לירידה של כ-2.6% במכירות בין הרבעון הראשון 2021 לבין הרבעון השני. המחסור ברכיבים, בעיקר שבבים, גרם לעיכוב באספקת הרכיבים לקו הייצור, אשר מתבטא בין השאר בהגדלת צבר ההזמנות של החברה.

החברה דיווחה שהעיכובים האלה גרמו לירידה של כ-6.6% ברווח הגולמי, ולכן היא דיווחה על הפסד נקי של כ-1.3 מיליון דולר ברבעון. חברת IMI סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם מכירות בהיקף של כ-647 מיליון דולר, ורווח נקי של כ-1 מיליון דולר. לדבריו, פרוייקטים חדשים של חברות הנמצאות בבעלות IMI הניבו מכירות בהיקף של 254 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2021 – יותר מאשר בכל 2020. הצמיחה המשמעותית ביותר הייתה בתחום הייצור האלקטרוני לתעשיית הרכב, שבו צמחו המכירות ב-101% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-158 מיליון דולר.

"אנחנו עדיין מנווטים במים סוערים, אולם כבר רואים שיפור בתחום שרשרת האספקה במחצית השנייה של 2021", אמר נשיא IMI, ג'רום טאן. "למרות שהמחסור הגלובלי ברכיבים משפיע על כל התעשייה, החלטנו להתמקד בתחומים שבהם יש לנו יותר שליטה, באמצעות שיתופי פעולה הדוקים עם הלקוחות והספקים. אנחנו נהנים מכניסת פרוייקטים חדשים, אשר ישפרו את הביצועים שלנו ברגע שתהיה הקלה בשרשרת האספקה הגלובלית".

ג'רום טאן, הנשיא החדש של חברת IMI
ג'רום טאן, הנשיא החדש של חברת IMI

ג'רום טאן נכנס לתפקיד בדיוק לפני חודש, במקומו של ארתור טאן בתפקיד הנשיא. ארתור טאן ימשיך לשמש כמנכ"ל וכיו"ר דירקטוריון החברה. ג'רום טאן הגיע לחברה בשנת 2011 לתפקיד סמנכ"ל הכספים, וטיפל בנושאים נוספים כמו תכנון אסטרטגי, פיתוח עסקי ורכישות ומיזוגים.

לאתר החברה: www.global-imi.com

מנהל משרד IMI בישראל: דוד מהל, [email protected]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: IMI , ייצור אלקטרוני , רכיבים