וולוו מצטרפת להשקעה בפורטליקס

1 ספטמבר, 2021

זאת כחלק מסבב גיוס B בהיקף של 32 מיליון דולר. פורטליקס פיתחה פלטפורמה לאימות ובדיקה של מערכות נהיגה אוטונומיות ומערכת עזר בטיחותיות

פורטליקס (Foretellix), שפיתחה פלטפורמה לבדיקה ואימות של מערכות נהיגה אוטונומיות ומערכות סיוע לנהג (ADAS), מודיעה על גיוס של 32 מיליון דולר בסבב הגיוס השני (Round B). הגיוס הנוכחי מביא את סך ההשקעות בחברה ליותר מ-50 מיליון דולר.

את הסבב הנוכחי הובילה קרן MoreTech Ventures, בהשתתפות משקיעים אסטרטגיים, בהם חברת הביטוח האמריקאית Nationwide, וולוו, חברת ציוד הבדיקה National Instruments, ו-Japan-Israel Ventures. בנוסף, השתתפו בגיוס כל המשקיעים מסבב הגיוס הראשון, בהם 83North Ventures, Jump Capital, OurCrowd ו-NextGear.

חברת פורטליקס פיתחה את טכנולוגיית Foretify, המשמשת לאימות התכנון של כלי-רכב אוטונומיים ומערכות ADAS, ומבוססת על שפת תרחישים ייעודית לרכב אוטונומי המיועדת לבדוק את עמידת מערכות הרכב בדרישות ההנדסיות והרגולטוריות. הדבר מאפשר לבצע בדיקה מקיפה במחשב של מיליארדי תרחישים, ועל-ידי כך לקצר דרמטית את היקף בדיקות הכביש שהרכב צריך לעבור כדי לקבל הסמכה.

פורטליקס מדווחת על זינוק בביקוש לפלטפורמה שלה מצד יצרני הרכב המובילים וספקי Tier1 המפתחים פרויקטים של מערכות סיוע לנהג ורכבים אוטונומיים, ליישומים בכבישים פתוחים (On-road) ובשטח  (Off-road). פורטליקס עובדת כיום עם עשרות מהמותגים המובילים בתעשיית הרכב, בהם וולוו ודנסו.

האזינו לשיחה עם גיל אמיד, סמנכ"ל תפעול ורגולציה של פורטליקס, מתוך תוכנית מס' 32 בפודקאסט שלנו, שעלתה בפברואר 2021:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , גיוסי הון , חדשות , רכב אוטונומי

פורסם בתגיות: וולוו , פורטליקס