ארבע נשים מונו להנהלת Verifone ישראל

19 ספטמבר, 2021

לתפקידי סמנכ"לית שיווק, סמנכ"לית משאבי אנוש, יועצת משפטית וסמנכ"לית Delivery. מנכ"ל החברה: "שמח לצרף לשדרה הניהולית שלנו חבורה של נשים מרשימות ויוצאות דופן"

[בתמונה, מימין לשמאל: ענבל דיין וסיגל ברננקה]

Verifone ישראל, המספקת מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות, מכריזה על שורת מינויים של נשים בכירות בהנהלה. ענבל דיין מונתה לסמנכ"לית השיווק, דיין ניהלה בשנים האחרונות את מחלקת השיווק של חטיבת הפרטיות בחברת סמלת (יבואן פיאט, אלפא רומיאו, ג'יפ, אבארט). בתפקידה האחרון בחברת הדיגיטל אטומי, ניהלה את פעילות הדיגיטל של לקוחות מובילים בחברה.  היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים שיווק.

אורנית ברנדס, מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש. ברנדס שימשה לפני כן כסמנכ"לית משאבי האנוש של חברת JUUL. היא מביאה עימה ניסיון של 20 שנים בתחום משאבי האנוש בחברות גלובליות בתחומי הטק והלייף סטייל. היא בעלת תואר שני במשפטים ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים.

עו"ד סיגל ברננקה מונתה ליועצת המשפטית. לברננקה ניסיון של 15 שנה בייעוץ משפטי לחברות בתחומי ההייטק, תקשורת, אנרגיה ופינטק בארץ ובחו"ל. בנוסף, היא בעלת ניסיון רב בעבודה עם חברות גלובליות בתחומי מזכירות חברה, רגולציה, ציות וייעוץ משפטי שוטף בתחום המסחרי והאזרחי. יש לה תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפט בינלאומי מסחרי.

אירית אבני מונתה לסמנכ"לית Delivery. לפני כן, כיהנה כמנהלת פרויקטים ומוצרים בכירה בחברות פינטק, תוכנה ומסחר מקוון. היא בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעבודה בחברות גלובליות וסטארטאפים. יש לה תואר ראשון בסטטיסטיקה וחקר ביצועים ומדע המדינה ותואר שני במנהל עסקים.

מימין לשמאל: אורנית ברנדס ואירית אבני

גבי בנד, מנכ"ל Verifone ישראל:  "אני שמח לצרף לשדרה הניהולית שלנו חבורה של נשים מרשימות ויוצאות דופן. אני סמוך ובטוח שהניסיון שלהן יתרום רבות לחברה ויתן לנו את התנופה הנדרשת כדי להגיע לכל היעדים שהצבנו לעצמנו בשנים הקרובות".

חברת Verifone מספקת פתרונות חדשניים בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות. פתרונות החומרה, התוכנה והשירותים של החברה מסופקים לעסקים בכ-150 מדינות ברחבי העולם. Verifone ישראל מהווה מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות, ושרשרת אספקה בינלאומית. היא מספקת לבתי עסק בארץ מערכות תשלום מאובטחות מהמתקדמות בעולם.

[צלמת: נופר חסון הנדלמן]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: Verifone