NI ופורטליקס יספקו פתרון משולב לאימות ADAS

29 ספטמבר, 2021

לנשיונל אינסטרומנטס יש קו ייעודי של פתרונות חומרה ותוכנה להקלטת נתוני מערכות ADAS ויצירת תאומים דיגיטליים. תשלב את פלטפורמת האימות של פורטליקס כדי להציע פתרון שלם יותר ליצרניות רכב ומערכות בטיחות

פורטליקס (Foretellix), שפיתחה פלטפורמה לבדיקה ואימות של מערכות נהיגה אוטונומיות ומערכות סיוע לנהג (ADAS), הכריזה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף, עם חברת National Instruments האמריקאית, המפתחת פתרונות בדיקה ואימות ליישומים שונים. NI, שפיתחה גם קו ייעודי של פתרונות חומרה ותוכנה לאימות מערכות ADAS וניהול תהליך האימות, תשלב את הפלטפורמה של פורטליקס עם מערכות ההקלטה של החברה למערכות ADAS, המתעדות את הדאטה מן המערכות הללו בזמן נסיעות מבחן ומאפשרות לעבד את המידע בסביבה וירטואלית, לרבות שימוש בתאומים דיגיטליים.

משתי החברות נמסר כי הסינרגיה בין הטכנולוגיות הללו תאיץ את שלבי האימות והוולידציה של תהליך פיתוח המוצר ותאפשר לתמוך בצורה יעילה בכמות הגדולה של תרחישי הבדיקה הנדרשים כדי להביא לפריסה בטוחה ואמינה של רכבים אוטונומיים על הכבישים. מכירותיה של NI ב-2019 הסתכמו ב-1.3 מיליארד דולר והיא נסחרת בנסד"ק בשווי של 5.3 מיליארד דולר. NI השתתפה לפני מספר חודשים בסבב גיוס הון של פורטליקס, בהיקף של 32 מיליון דולר. באותו סבב השתתפו גם וולוו וחברת הביטוח Nationwide.

חברת פורטליקס פיתחה את טכנולוגיית Foretify, המשמשת לאימות התכנון של כלי-רכב אוטונומיים ומערכות ADAS, ומבוססת על שפת תרחישים ייעודית לרכב אוטונומי המיועדת לבדוק את עמידת מערכות הרכב בדרישות ההנדסיות והרגולטוריות. הדבר מאפשר לבצע בדיקה מקיפה במחשב של מיליארדי תרחישים, ועל-ידי כך לקצר דרמטית את היקף בדיקות הכביש שהרכב צריך לעבור כדי לקבל הסמכה.

פורטליקס מדווחת על זינוק בביקוש לפלטפורמה שלה מצד יצרני הרכב המובילים וספקי Tier1 המפתחים פרויקטים של מערכות סיוע לנהג ורכבים אוטונומיים, ליישומים בכבישים פתוחים (On-road) ובשטח  (Off-road). פורטליקס עובדת כיום עם עשרות מהמותגים המובילים בתעשיית הרכב, בהם וולוו ודנסו.

האזינו לשיחה עם גיל אמיד, סמנכ"ל תפעול ורגולציה של פורטליקס, מתוך תוכנית מס' 32 בפודקאסט שלנו, שעלתה בפברואר 2021:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: ADAS , NI , פורטליקס