SCADAFence ו-BDO הכריזו על שיתוף פעולה

26 אוקטובר, 2021

BDO היא אחת מפירמות ראיית החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, והיא תציע ללקוחותיה את שירותי אבטחת הסייבר התעשייתי של סקדהפנס

חברת BDO, אחת הפירמות הגדולות בעולם לראיית חשבון וייעוץ עסקי, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הסייבר הישראלית SCADAFence, המתמחה בפתרונות הגנה על רשתות תעשייתיות ותפעוליות (OT). במסגרת שיתוף הפעולה, BDO תציע ללקוחותיה את שירותיה אבטחת הסייבר של סקדהפנס, הן לצורך הערכות סיכון והן לצורך שירותי הגנה מקיפים.

BDO פועלת ב-167 מדינות, לרבות בישראל, באמצעות יותר מ-1,600 משרדים. הכנסותיה ב-2020 הסתכמו ב-10.3 מיליארד דולר. היא נחשבת לפירמת רואי החשבון החמישית בגודלה בעולם. ל-BDO וסקדהפנס יש כבר כיום לקוחות משותפים.

נקודת התורפה של התעשייה החכמה

סביבת הייצור המודרנית רווייה במערכות אוטומטיות, חיישנים ורשתות תקשורת, ומתחברת אל התשתית הארגונית, ואל מערכי המלאי, ההזמנות והתקשורת מול גורמים חיצוניים. כתוצאה מכך מתהדק הקשר בין טכנולוגיות ליבת הייצור (Operational Technologies) לבין המעטפת של טכנולוגיות המידע. השילוב הזה קרוי גם "סביבת ייצור חכמה", ויתגבר עם האימוץ של רעיון Industry 4.0 הכוללIoT  בסביבת הייצור. הדבר חושף את מערכות הייצור לסיכוני אבטחה חדשים, החל ממתקפות סייבר והחדרת נוזקות למתקני הייצור, פגיעה במערכי הייצור, גניבת מידע מסחרי ועוד. 

המערכת של סקדה-פנס מספקת הגנה לרשתות ICS/SCADA תעשייתיות באמצעות זיהוי בזמן אמת של מתקפות סייבר, התראות על שיבושים אפשריים העשויים להשבית מערכות, כלים לאיתור נקודות תורפה ועוד. לדברי בן מאיר, "רוב המתחרות שלנו מתמקדות ברשתות תעשייתיות מבוזרות, כמו ברשתות חשמל, המורכבות מיחידות נפרדות פשוטות יותר. אנחנו התמקדנו ברשתות מורכבות הכוללות עשרות אלפי מכשירים המחוברים ברשת אחת.

סקדהפנס מדווחת כי במהלך 2020 שילשה החברה את הכנסותיה ואת מאגר הלקוחות שלה. בין לקוחות החברה, הונדה, מוראטה, וסטל, מיטסוי פודוסאן וחברות רבות נוספות הנכללות ברשימת פורצ'ן 500.

האזינו לשיחה עם מנכ"ל סקדהפנס אלעד בן מאיר, מתוך תוכנית מס' 7 שעלתה בנובמבר 2019:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , אבטחת סייבר , חדשות , תעשייה וניהול

פורסם בתגיות: BDO , ScadaFence , סייבר תעשייתי