סבב מינויים במארוול ישראל

1 נובמבר, 2021

ערן חרותי קודם לתפקיד סגן נשיא VLSI R&D, ויוסי שושני קודם לתפקיד סגן נשיא Product R&D בחטיבת המתגים, מארוול העולמית. מארוול היא חברת פאבלס מהגדולות בארץ ומעסיקה כ-1,000 עובדים בשני מרכזי פיתוח

בתמונה למעלה: יוסי שושני (מימין) וערן חרותי

חברת מארוול (Marvell) הודיעה על סבב מינויים במרכז הפיתוח הישראלי של החברה: ערן חרותי קודם לתפקיד סגן נשיא VLSI R&D, ויוסי שושני קודם לתפקיד סגן נשיא Product R&D  בחטיבת המתגים במארוול. חרותי, 45, החל לעבוד במארוול לפני כ-21 שנה בהיותו סטודנט בשנה הרביעית ללימודיו. בתפקידו האחרון שימש כ-Corporate PMO, במטה החברה בארה"ב. תפקיד הכולל השפעה על תהליכי הפיתוח של הפרויקטים בכל מארוול, שילוב של החברות הנרכשות בתוך החברה ועוד. ערן בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ומדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.

יוסי שושני, 48, החל לעבוד במארוול לפני כ-4 שנים. בתפקידו האחרון שימש דירקטור בכיר להנדסה (Product R&D) בחטיבת המתגים במארוול, האחראית למוצרי התוכנה והחומרה של החטיבה. בעבר, עבד באינטל כמנהל תוכניות הנדסה ותפקידי פיתוח וניהול VLSI. שושני הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.

מנכ"ל מארוול ישראל, גיא אזרד, אמר שמרכז הפיתוח הישראלי הוא אחד מהעוגנים החשובים של החברה העולמית. "מנהלים בכירים מישראל ממלאים תפקידי ניהול גלובליים מובילים, בהם נועם מזרחי כ-CTO של מארוול העולמית, יניב קופלמן כ-CTO של חטיבת המתגים ועוד". חברת מארוול נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום שבבי תקשורת, אחסון ומחשוב, ומפעילה שני מרכזי פיתוח מרכזיים בישראל, בפתח תקווה וביוקנעם.

מארוול ישראל היא בין חברות השבבים ללא מפעל (Fabless) מהגדולות בארץ ומעסיקה כ-1,000 עובדים. המרכז הישראלי מוביל את פיתוח השבבים בתחומי ליבה של החברה העולמית, כמו רשתות (Networking), מיתוג (Switching) במרכזי נתונים וענן, ופיתוח מערכות מוכללות (SoC) למגוון יישומים.

לאחרונה הכריזה מארוול ישראל על השלמת הפיתוח של מעבד ה-DPU החדש של החברה, OCTEON 10, ומתגי PRESTERA עבור תחנות בסיס של רשתות הדור החמישי (G5). החברה כבר החלה לספק רכיבים ראשונים ללקוחות. הרכיבים החדשים מכניסים את מרכז הפיתוח הישראלי לעולם ה-5 ננומטר. הם ייוצרו ייוצרו בתהליך 5 ננומטר של חברת TSMC הטאיוואנית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: מארוול