אבנר ברק מונה למנכ״ל Phoenix Contact ישראל

7 דצמבר, 2021

פיניקס מתמחה בפתרונות אוטומציה לתעשייה. ברק ניהל קודם לכן את תחום התעשייה בשניידר אלקטריק. "החברה בגרמניה להעמיק את הקשר לישראל"

ענקית פתרונות האוטומציה והאלקטרוניקה הגרמנית, חברת פניקס קונטקט (Phoenix Contact), הודיעה על מינוי אבנר ברק למנכ״ל החברה בישראל. פניקס קונטקט פועלת ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם ומעסיקה כ-17,100 עובדים. המרכז הישראלי של פיניקס קונטקט מעסיק כ-20 עובדים. פיניקס גם ביצעה מספר השקעות בישראל, בהן בחברת SIGA.

אבנר ברק אמר כי במסגרת תפקידו יפעל להרחבת פעילות החברה בארץ, פיתוח קווי מוצרים חדשים והבאת חידושים לישראל שיעזרו לשוק המקומי בייצור, תפעול ובתחרות הבינ״ל, לרבות בעולמות הבקרה והאוטומציה התעשייתית״. "המינוי הוא חלק מהחלטה אסטרטגית רחבה יותר של החברה בגרמניה להעמיק את הקשר לישראל, להשקיע יותר ולמנף את פוטנציאל השוק הישראלי."

ברק מביא עימו ניסיון של מעל ל-20 שנה בעולמות הבקרה והתעשייה בישראל, במהלכן ניהל כחמש שנים את תחום התעשייה בשניידר אלקטריק וכיהן כשנתיים כסמנכ"ל השיווק של החברה. בשלוש השנים האחרונות ניהל אבנר את תחום הבקרה בחברת אפקון בקרה ואוטומציה מקבוצת שלמה.

אבנר ברק. צילום: עידן מעוז
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: אבנר ברק , פיניקס קונטקט