ניק בראון מסיים את תפקידו כמנכ"ל איירטאצ'

14 דצמבר, 2021

יסיים את תפקידו בחודש מרץ ועשוי להשתלב בתפקיד אחר בחברה. הוקמה ועדת איתור. איירטאצ' מייצרת רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים. הכנסותיה ב-2021 צפויות להסתכם בכ-9.5-11 מיליון שקל

חברת איירטאצ' (AirTouch), המפתחת רובוטים לניקוי פאנלים סולאריים, הודיעה על סיום תפקידו של מנכ"ל החברה, ניק לניר בראון. בראון יסיים את תפקידו במהלך חודש מרץ. דירקטוריון החברה הורה על הקמת ועדת איתור שתחפש מועמדים לתפקיד. עוד נמסר כי הדירקטוריון בוחן עם המנכ"ל היוצא את אפשרות השתלבותו בתפקיד אחר בחברה, בדגש על פעילות החברה בארצות הברית.

ניק בראון

איירטאצ' מפתחת ומייצרת רובוטים אוטונומיים לניקוי פאנלים סולאריים. הרובוטים עושים שימוש בזרם אוויר עוצמתי כדי להסיר מעל גבי הפאנלים חלקיקי אבק ללא מגע וללא שימוש במים. הרובוטים של החברה מצוידים בגשר מיוחד המאפשר להתקינם על סוגים שונים של פאנלים סולאריים ובכל תפזורת. האבק המצטבר על גבי הפאנלים פוגע משמעותית ביעילותם ועל כן ניקויים התדיר הוא חלק הכרחי בתחזוקת חוות סולאריות.

לפי הערכה מקדמית שפרסמה החברה בשבוע שעבר, הכנסותיה בשנת 2021 יסתכמו בסכום של בין 9.5-11 מיליון שקל, המשקף גידול של בין 390%-470% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מינויים , קלינטק

פורסם בתגיות: איירטאצ' , ניר בראון