IMI מקימה בפיליפינים תשתית טעינה לתחבורה חשמלית

21 דצמבר, 2021

קבלנית הייצור האלקטרוני הפיליפינית תספק לחברת GET את תחנות הטעינה שהיא מייצרת בסין בטכנולוגיה של חברת LinkCharging הסינית, אשר פרסה עד היום 360,000 עמדות טעינה בסין

בתמונה למעלה: מנכ"ל IMI, ארתור טאן, חונך את תחנת הטעינה הראשונה שיוצרה עבור GET

קבלנית הייצור הפיליפינית Integrated Micro-Electronics – IMI מקימה תשתית טעינה חשמלית בפיליפינים עבור כלי רכב חשמליים. הפרויייקט החל במסגרת הפעילות של תאגיד המסחר והתעשייה Ayala Group הנחשב לתאגיד הכלכלי הוותיק והגדול ביותר בפיליפינים, אשר החליט להגיע לרמה של אפס פליטת זיהום אוויר עד לשנת 2050. קבוצת איילה היא גם הבעלים של IMI, המספקת שירותי ייצור אלקטרוניים ללקוחות בכל העולם.

היום (ג') הודיעה IMI על תחילת יישום הפרוייקט והתקנת התקנת תחנת הטעינה הראשונה בחברת Global Electric Transportation הפיליפינית, אשר מפעילה ציים של מיניבוסים חשמליים בערים מנילה (פיליפינים), סן-דיאגו (ארה"ב) וברצלונה (ספרד). מדובר במערכת שלמה הכוללת מטען AC, מטען DC, ויחידת הטענה בכלי הרכב עצמו, אשר פותחה על-ידי חברת LinkCharging הסינית. החברה הקימה בסין את תשתית הטעינה הגדולה בעולם, הכוללת כיום יותר מ-360 אלף תחנות טעינה, פרטיות וציבוריות, עבור כלי רכב חשמליים.

חברת IMI מייצרת עבור LinkCharging את תחנות הטעינה במפעל הייצור הסיני שלה. התחנה שנחנכה השבוע, היא הראשונה ברשת של תחנות טעינה שקבוצת איילה מקימה בפיליפינים. מנכ"ל החברה, ארתור טאן, אמר שהמהלך יביא לשינוי עמוק בתשתית התחבורתית של המדינה. לאחרונה דיווחה IMI על צמיחה של 4% במכירות ברבעון השלישי 2021, להיקף של 326 מיליון דולר. מכירות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הסתכמו בכ-973 מיליון דולר.

חברת IMI מעסיקה קרוב ל-16,000 עובדים בארה”ב ,בריטניה, גרמניה, יפן, מקסיקו, סין, סרביה, בולגריה, צ’כיה ובפיליפינים. היא מחזיקה בבעלותה המלאה שתי חברות בנות שהיא רכשה באירופה: חברת STI Limited הבריטית המייצרת פתרונות RF, וחברת VIA optronics הגרמנית המייצרת פתרונות תצוגה, כולל לתעשיית הרכב.

לאתר החברה: www.global-imi.com

מנהל משרד IMI בישראל: דוד מהל, [email protected]

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: IMI , רכב חשמלי