אתנה שילשה את שטח המפעל בנשר

30 ינואר, 2022

אתנה היא הזרוע האזרחית של קבוצת אימקו ומתמחה בייצור אלקטרוני. מנכ"ל אתנה הנכנס אופיר קציר בראיון ל-Techtime: "המטרה היא להיות קבלנית ייצור והרכבות מובילה בתחום האזרחי". אימקו הרחיבה גם את שטח הייצור של מפעל EMT ביקנעם

[בתמונה: קו ייצור במפעל אתנה]

קבלנית הייצור אתנה, המשתייכת לקבוצת אימקו (IMCO), השלימה בימים אלה את הרחבת יכולות הייצור וההרכבה במפעל הראשי שלה בנשר. בסך הכול, בחצי השנה האחרונה שילשה את שטח אולם הייצור שלה לכדי 2,000 מ"ר. בשנתיים האחרונות הכפילה אתנה את כוח העבודה שלה פי שלושה. במקביל, בימים אלה מרחיבה אימקו גם את שטח הייצור של יצרנית המעגלים האלקטרוניים EMT, שהחברה רכשה בחודש יוני האחרון. במסגרת התוכנית יוגדל אולם הייצור של EMT ביוקנעם לכ-1,500 מ"ר. 

קבוצת אימקו מיישמת בשנים האחרונות אסטרטגיית צמיחה שמשנה את אופני פעילותה הן בתחום הצבאי והן בתחום האזרחי. בתחום הצבאי, שבו הקבוצה כוללת את החברות ניר-אור, ADT ואינוקון, אימקו ממצבת את עצמה כספקית בינלאומית של פתרונות מלאים בתחום אחיזת-השטח. הזרוע האזרחית של החברה כוללת את אתנה ואת EMT, ובתחום זה אימקו שואפת להפוך לקבלנית ייצור והרכבות מובילה עבור מגזרים שונים כמו שוק מכשור רפואי, שבו החברה פעילה מאוד כיום, ותעשיית האוטומטיב, שהחברה סימנה כשוק יעד אסטרטגי.

אופיר קציר

בתוך כך, הודיעה אתנה על מינויו של אופיר קציר לתפקיד מנכ"ל החברה, במקומו של איתי שפילמן. קציר הינו בעל ניסיון של כ-20 שנה בתפקיד סמנכ"ל אופרציה בחברות שונות מתחומי הייצור והתיירות. הוא שירת יותר מעשור כקצין בחיל הים בתפקידים שונים, ובוגר קורס הקצינים של החיל. בשיחה עם Techtime סיפר קציר על המקום של אתנה בתוך האסטרטגיה הכוללת של קבוצת אימקו.

"הכוונה של אימקו היא לחזק את הזרוע האזרחית שלה, שמורכבת מאתנה ו-EMT. ולהציע שירות מלא מקצה-לקצה של פיתוח, ייצור והרכבה, ובמקביל גם לפתח מוצרים משל עצמה. יש סינרגיה מלאה בין החברות שכלולות בקבוצת אימקו, אנחנו רוצים שהשוק יסתכל עלינו כחברה אחת. כחלק מהאסטרטגיה בתחום האזרחי, התוכנית העתידית היא להעביר את הפעילות של אתנה ו-EMT תחת קורת גג אחת."

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , ייצור וקבלנות משנה , מינויים , מכשור רפואי , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אופיר קציר , אימקו , אתנה