Vanti Analytics גייסה 16 מיליון דולר

31 ינואר, 2022

הוקמה על-ידי יוצאי אינוויז ומפתחת פלטפורמת תוכנה המסייעת ליצרני אלקטרוניקה לשפר את קווי הייצור. בין לקוחותיה: אינוויז. החברה גייסה עד היום 22 מיליון דולר

בתמונה למעלה: מייסדי ונטי אנליטיקס, המנכ”לית סמדר דוד וה-CTO ניר אוסירוף. צילום: עידן גיל

חברת ונטי אנליטיקס (Vanti Analytics) מתל אביב השלימה גיוס הון של 16 מיליון דולר בסבב A בהובלת קרן ההון-סיכון הניו-יורקית Insight Partners ובהשתתפות קרנות ההון-סיכון True Ventures ו-MoreVC.  מאז הקמתה בשנת 2019 החברה גייסה כ-22 מיליון דולר. החברה מפתחת פלטפורמת תוכנה במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) המיועדת לשפר את יעילות קווי הייצור של מערכות אלקטרוניות. החברה תשתמש בהון שגויס כדי לפתח את הדור הבא של טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה וכדי להתרחב אל השוק העולמי.

המערכת של ונטי אנליטיקס אינה דורשת התקנת תוכנה והשקעה בתשתיות IT, מכיוון שהיא מבוססת ענן. היא מתחברת אל בסיסי הנתונים של הלקוח, מנתחת אותם באמצעות אלגוריתם מבוסס לימוד-מכונה ומספקת המלצות בשפה פשוטה כיצד לשפר את תהליך הייצור ולייעל אותו. לאחרונה ביצעה פירמת ראיית החשבון מקינזי סקר בקרב לקוחותיה, שממנו היא העריכה שכ-60% מחברות הייצור שאימצו מערכות בינה מלאכותית, נהנו מחסכון של כ-10% בעלויות וצמיחה של כ-10% במכירות.

החברה הוקמה על-ידי שני יוצאי אינוויז, המנכ”לית סמדר דוד והטכנולוג הראשי ניר אוסירוף. סמדר היא מהנדסת מכונות שעבדה על פרוייקטים מיוחדים ביחידת מודיעין בצבא ושימשה במשך יותר משלוש שנים כמנהלת קבוצת פיתוח וייצור רכיבי ה-MEMS בחברת אינוויז. ניר הוא מהנדס אלקטרוניקה עם נסיון של יותר מ-6 שנים בפיתוח טכנולוגי בצה”ל. לאחר מכן הצטרף לאינוויז ושימש כראש צוות אלגוריתמים וכמנהל המוצר המרכזי של החברה, InnovizPro. כיום אינוויז היא אחת מהלקוחות של ונטי אנליטיקס.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , גיוסי הון , חברות סטראט-אפ , חדשות , ייצור וקבלנות משנה