שיתוף פעולה בין נקסקום לבאטמ ברשתות דור חמש

20 מרץ, 2022

נקסקום הטייוואנית תטמיע את פלטפורמת ניהול יישומי הרשת של באטמ בקופסאות תקשורת לרשתות דור חמש למשרדים ביתיים וארגונים בינוניים

מניית חברת באטמ (BATM) מזנקת היום במסחר בתל-אביב בשיעור של 7.5% (נכון לשעות הצהריים), וזאת לאחר שהחברה הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת נקסקום (Nexcom) הטייוואנית, המפתחת פתרונות מחשוב לעולמות התעשייה, המכשור הרפואי, המובייל והטלקום. במסגרת שיתוף הפעולה, פתרון הווירטואליזציה של באטמ, Edgility, יוטמע בקופסאות התקשורת מדגם DTA 1164W של נקסקום, המיועדות לספק תשתית תקשורת דור חמישי לעולמות הבית והמשרד החכמים ועבור ארגונים בסדר גודל בינוני.

קופסאות התקשורת מתבססות על מעבדי Atom של אינטל, ופלטפורמת Edgility תאפשר למשתמשי הקצה לנהל את יישומי הרשת באופן וירטואלי (NFV). מבאטמ נמסר כי שיתוף הפעולה ירחיב את החדירה לשוק של הפתרון שפיתחה החברה. נקסקום, הנסחרת בבורסה של טייוואן לפי שווי שוק של כ-3 מיליארד דולר, פעילה בסין, ארצות הברית, יפן, בריטניה ואיטליה.

באטמ פיתחה, דרך חברת-הבת שלה בבריטניה Telco Systems, מערכת הפעלה אוניברסלית בשם Edgility OS שמאפשרת לפרוס רשתות וירטואליות (NFV) ולנהל את היישומים השונים על-גבי חומרה אוניברסלית. הפתרון המשולב מאפשר לספקיות תקשורת להוזיל את עלויות החומרה של רשתות הקצה ולנהל בצורה גמישה יותר את יישומי הרשת בהתאם לצרכי הלקוח.

פתרונות NFV הינם פלטפורמות מבוססות תוכנה המאפשרות לנהל את יישומי הרשת השונים באופן וירטואלי משרת מרוחק, ללא צורך בהתקנת חומרה חדשה באתרי הקצה. רשתות וירטואליות מאפשרות להוסיף ולעדכן יישומים ולנהל את התעבורה בצורה יעילה ופשוטה יותר. פלטפורמת Edgility OS של באטמ מאפשרת להפוך כל יחידת-קצה (white box) מבוססת ARM באתר הקצה למכונה וירטואלית המריצה יישומי רשת.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , SOFTWARE , דור חמישי , חדשות

פורסם בתגיות: Nexcom , באטמ