Marelli תטמיע את הפתרון של Upstream במערכות רכב מקושרות

12 אפריל, 2022

החברה האיטלקית-יפנית מפתחת מערכות בטיחות והנעה לרכב, ומערכות טלמטריה וחיישנים. אפסטרים פיתחה פתרון הגנה מבוסס ענן לכלי-רכב מקושרים

יצרנית המערכות לרכב האיטלקית-יפנית Magneti Marelli תטמיע במוצריה המקושרים את פתרון הגנת הסייבר מבוסס-הענן של חברת אפסטרים הישראלית (Upstream). מורלי, המעסיקה כ-40 אלף עובדים, מפתחת מערכות בטיחות והנעת כוח לרכב, מערכות תאורה, מחשבים לרכב, מערכות טלמטריה, וחיישני מצלמה, לידאר ומכ"ם, ושיתוף הפעולה נועד כדי לאבטח את מוצריה ולציית לרגולציה ולתקנים קיימים ועתידיים בתחום אבטחת הסייבר.

מורלי מעסיקה כ-40 אלף עובדים בכ-170 מרכזי ייצור ומו"פ ברחבי העולם. היא מדורגת כספקית המערכות ה-18 בגודלה בעולם, אך הציבה באחרונה יעד להתברג לחמישייה הראשונה בתחום מבחינת הכנסות. הכנסותיה ב-2020 הסתכמו ב-11.8 מיליארד דולר. החברה נוסדה ב-2019 לאחר שהתפצלה מתוך פיאט-קרייזלר ונרכשה על ידי קרן ההון KKR, שמיזגה אותה ביחד עם חברת Calsonic Kansei

אפסטרים פיתחה פתרון אבטחה מבוסס ענן לכלי-רכב מקושרים ואוטונומיים. המערכת מאפשרת ליצרניות רכב ולמנהלי ציי רכב גדולים לספק מערך אבטחה באמצעות פלטפורמת ענן, המעניקה הגנה מפני מתקפות סייבר לכל כלי-הרכב המקושרים שבניהולם. מאחר שהמערכת מנטרת את תעבורת הנתונים שמפיקות מערכות הרכב, הפלטפורמה של אפסטרים משמשת גם לצורך יישומי טלמטריה.

[צילום תמונה: דיוויד גראב]

האזינו לשיחה עם דן סוחר, סמנכ"ל המוצר של אפסטרים, מתוך תוכנית מס' 7 בפודקאסט שלנו, שעלתה בנובמר 2019 (השיחה עם דן מתחילה ב-23:40):

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אבטחת סייבר , חדשות

פורסם בתגיות: Magneti Marelli , אפסטרים