בעקבות רבעון ראשון חזק, ואלנס מעלה את התחזית השנתית

12 מאי, 2022

הכנסות החברה ברבעון הראשון זינקו ב-62% ל-21.6 מיליון דולר על רקע ביקוש לפתרונות האודיו-וידיאו בעולמות החינוך, התעשייה והרפואה. 30 ספקיות מערכות בתעשיית הרכב בוחנות את שילוב השבב של ואלנס

חברת ואלנס (Valens) דיווחה אתמול (ד') על הכנסות שיא של 21.6 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2022, גידול של כ-62% בהשוואה לרבעון הראשון של 2021, וזאת בזכות ביקוש גבוה לפתרונות האודיו-וידיאו של החברה בעולמות החינוך, הרפואה והתעשייה, כמו גם המשך צמיחת חטיבת האוטומוטיב. ההפסד הנקי הסתכם ב-1 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 6.4 מיליון דולר. בעקבות ההתחלה החזקה מהצפוי של השנה, ואלנס מעלה את תחזית ההכנסות השנתית מ-83-85 מיליון דולר ל-86.5-88 מיליון דולר.

ואלנס מפתחת שבבי תקשורת המאפשרים העברת אודיו-וידיאו בקצבים מאוד גבוהים על גבי כבלים פשוטים, והיא פעילה בשני שווקים עיקריים: שוק האודיו-וידיאו ושוק האוטומוטיב. שוק האודיו-וידאו מהווה את ליבת פעילותה של החברה ומשם מגיעות מירב ההכנסות. במקביל, החברה מרחיבה את דריסת הרגל שלה בשוק הרכב, שאליו נכנסה בשנים האחרונות על רקע הצורך הגובר בתקשורת נתונים מהירה ואמינה בין מערכות הרכב.

בשיחת הוועידה לאחר פרסום הדו"ח אתמול, אמר מנכ"ל החברה גדעון בן צבי כי בחברה מזהים פוטנציאל גדול בשוק החינוך בארצות הברית, בין היתר על רקע תקציב משמעותי שאישר הקונגרס לשדרוג תשתיות החינוך בבתי ספר יסודיים ובתיכונים. "יותר ויותר בתי ספר ואוניברסיטאות משדרגים את תשתית הכיתות שלהם, כדי לאפשר לימודים מתקדמים יותר ולימודים-מרחוק. הממשל הפדרלי מכיר בחשיבות הטכנולוגיה ללימודים."

באשר לפעילות בתעשיית הרכב, עדכן המנכ"ל בן צבי כי כ-30 ספקיות Tier-1 ו-Tier-2 בוחנות כעת שילוב של שבב ה-VA7000 של ואלנס, המותאם לתקן A-PHY של ארגון התקינה MIPI, הנסדיר את דרישות התקשורת בין מערכות הרכב ולמעשה מתבסס על הטכנולוגיה של ואלנס. זהו היתרון התחרותי המובהק ביותר של ואלנס בשוק הרכב, ובן צבי מעריך כי בשלב הבא יצרניות רכב (OEM) ידרשו כתנאי-סף כי כל מערכת מקושרת לרכב שהם שוקלים להטמיע תעמוד בתקן. "אני מאמין שאנחנו נראה את הדרישה הזו לקראת תחילת 2023, מה שיוביל לזכיות תכנון ב-2023 וייצור המוני ב-2025. היתוך הנתונים שמגיע מהסנסורים, המכ"מים, הלידאר והמצלמות, והאינטגרציה של הדאטה הזה ביחידת המחשוב, יהווה נדבך חשוב במהימנות של מערכות עזר בטיחותיות ונהיגה אוטונומית, ואנחנו מאמינים כי הפתרון שלנו ימלא תפקיד חיוני במגמות הללו."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , דוחות רווח , חדשות

פורסם בתגיות: ואלנס