קודווליו רוכשת בית תוכנה מבולגריה

18 מאי, 2022

כחלק מהרחבת פעילות ה-offshore של החברה במזרח אירופה, שכיום ממוקדת ברומניה. מדובר בהגדלה של כשליש בכוח האדם. "יש פוטנציאל רב בחברות IT ממזרח אירופה".

[בתמונה: צוות CodeValue]

בית התוכנה קודווליו (CodeValue) מרחיב את שלוחת ה-offshore במזרח אירופה, עם רכישה של חברת תוכנה מבולגריה. היום דיווחה ספידווליו, חברת-האם של קודווליו, לבורסה בתל-אביב כי הגישה הצעה לא מחייבת לרכישת עד 100% מההון של חברת DevelopSoft, שיושבת בעיר סופיה. דוולופסופט היא חברת שירותי תוכנה המפעילה צוות פיתוח המונה כ-50 מפתחים. כיום מונה צוות המפתחים של קודווליו כ-140 אנשים, כך שאם תושלם הרכישה מדובר בהגדלה משמעותית של כוח האדם. 

כיום, שלוחת ה-offshore של קודווליו מרוכזת ברומניה, ובחודש ינואר דיווחה על מזכר הבנות לרכישת חברת תוכנה ברומניה. לדברי מנכ"לית החברה, טלי שם טוב, המהלך הנוכחי תואם את אסטרטגיית ההתרחבות של החברה. "הצעת הרכישה תואמת את אסטרטגית הצמיחה של הקבוצה באמצעות, בין היתר, ביצוע מיזוגים ורכישות של חברות מומחים בתחומי הענן והדיגיטל הפועלות במזרח אירופה. אנו מזהים את הפוטנציאל הרב הקיים בחברות ה-IT באזור זה, הן בשל הידע הטכנולוגי והמקצועי אשר הינו מהמתקדמים ביותר בעולם, והן בשל עלויות כוח האדם אשר הינן נמוכות יותר בהשוואה לישראל. דוולופסופט מעסיקה כיום עשרות מתכנתים בכירים אשר יהוו את מרכז הפיתוח של ספידווליו בבולגריה לצד מרכז הפיתוח הקיים של החברה ברומניה."

קוד-ואליו מספקת שירותי פיתוח ו-IT בעולמות הדיגיטל, הענן והטרנספורמציה הדיגיטלית. הקבוצעה מעסיקה כ-140 אנשי ארכיטקטורה ופיתוח תוכנה, UI/UX ומפתחי DEVOPS. ב-2021 היו לחברה כ-100 לקוחות פעילים ממגזרי ההיי-טק, הבנקאות והפיננסים, הביטחון, סייבר ועוד.

הכנסותיה של החברת-אם ספידווליו, הכוללת גם את חברת וול דן פתרונות תוכנה, לשנת 2021 הסתכמו ב-74.8 מיליון שקל, ירידה קלה בהשוואה ל-76.6 מיליון שקל ב-2020. עם זאת, רווחיות החברה צמחה ב-430%, מ-1 מיליון שקל ב-2020 ל-4.3 מיליון שקל ב-2021. מהדו”ח עולה כי כמחצית מההכנסות מגיעות מלקוחות בעולם הטכנולוגיה, כרבע מההכנסות מהמגזר הביטחוני, וכ-20% מתעשיית הסייבר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: CodeValue , טלי שם טוב