שיתוף פעולה מסחרי בין GM ל-UVEye

23 יוני, 2022

GM תשלב את מערכות הסריקה של UVEye בסוכנויות רכב וכחלק מתחזוקת ציים ומכירת רכבים משומשים. לחברה הישראלית שיתופי פעולה גם עם יונדאי, וולוו וטויוטה

חברת UVEye התל-אביבית, המפתחת מערכות סריקה דיגיטליות לכלי-רכב, הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף בתעשיית הרכב העולמית. יצרנית הרכב מדטרויט, ג'נרל מוטורס (GM), ביצעה השקעה ב-UVEye באמצעות זרוע ההשקעות שלה, ובמקביל שתי החברות חתמו על הסכם מסחרי לפריסת מערכות הסריקה של UVEye בסוכניות רכב של GM בשווקים שונים. בעבר דיווחה החברה על שיתופי פעולה דומים עם יונדאי, וולוו וטויוטה.

בין היתר, שתי החברות יבחנו את שילוב המערכות של UVEye כחלק מתהליך המכירוה של רכבים משומשים וכחלק מתחזוקת ציי רכב. לפי ההודעה, כ-4,000 סוכניות של GM יהיו זכאיות לרכוש מערכות סריקה, וכמו כן ייעשה שימוש במערכות גם כדי לבצע צילומים חיצוניים של הרכב, שיישמשו ככלי ליצירת עניין וקידום מכירות ברשת.

חברת UVEye מפתחת מערכות סריקה מבוססות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית לזיהוי אוטומטי של כשלים מכניים, תקלות ומטענים חשודים בכלי-רכב. החברה מציעה שלוש מערכות שונות המבצעות סריקות מסוגים שונים ומבצעות איבחון אוטומטי תוך כדי נסיעה. מערכת ארטמיס סורקת מהצד את צמיגי הרכב ומזהה שחיקה, מחסור באוויר, קרעים וטעויות בהתקנת הצמיג.

מערכת אטלס מבצעת סריקה מכל הכיוונים (360 מעלות) של הרכב ומאתרת פגמים במצב הפח ותקלות מכניות כמו דליפות שמן ובעיות בבלמים. מערכת הליוס, שהיתה המוצר הראשון של החברה, סורקת את תחתית הרכב ומאתרת חפצים מוכמנים ומטענים חשודים. חברת UVEye מתמקדת בשוק שירותי ה-After Market בתעשיית הרכב, דוגמת סוכנויות רכב, מוסכים מורשים, מכוני רישוי ומגרשי יד-שנייה. לחברה יש משרדים בישראל, יפן, גרמניה וארצות הברית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: UVEye , ג'נרל מוטורס