אורורה לאבס גייסה 63 מיליון דולר

7 יולי, 2022

פורשה הגדילה את השקעתה בחברה, שפיתחה טכנולוגיה המנהלת פיתוח ועידכון תוכנות קריטיות ברכב ומוודאת עמידה בתקינה מחמירה. גם כלמוביל, מהמשקיעות הראשונות במובילאיי, השתתפה בסבב

חברת אורורה לאבס (Aurora Labs)  הודיעה היום (ה') על השלמת סבב C בהיקף של 63 מיליון דולר בהובלת Moore Strategic Ventures (MSV). בסבב השתתפה גם Porsche Automobil Holding SE ("Porsche SE"), המחזיקה העיקרית בקבוצת פולקסווגן העולמית, שהשקיעה בחברה גם בסבב הקודם.

כמו כן השתתפה בסבב הנוכחי יבואנית הרכב כלמוביל, בבעלות משפחת חרל"פ, אשר היתה מהמשקיעים הראשונים ב Mobileye, Via וחברות נוספות. סך הגיוסים של אורורה לאבס עומד על כ-100 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. אורורה לאבס מסרה כי היא מעורבת כיום ב-15 פרויקטים עם לקוחות גלובליים מעולם הרכב והמכשירים החכמים.

אורורה לאבס הוקמה בשנת 2016 על-ידי המנכ”ל זוהר פוקס ומנהל התפעול אורי לדרמן. החברה פיתחה פלטפורמה לניהול הכתיבה, הפיתוח והעידכון של תוכנות קריטיות בכלי-רכב, אשר כוללת יכולות תיקון עצמי של טעויות (Self-Healing Software). היא מבוססת על טכנולוגיית Line-Of-Code Behavior שפותחה בחברה, המוגנת על-ידי יותר מ-90 פטנטים רשומים. המשימה נעשית קשה מיום ליום מכיוון שהתוכנות הופכות מרכיב מרכזי בתוך רכב מודרני, אשר כולל היום תוכנות בגודל ממוצע של כ-100 מיליון שורות קוד.

הפתרון של החברה מאפשר ליצרניות רכב לעמוד בדרישות המחמירות של תקני ISO 26262 ו-UNECE WP.29, הדורשים יכולת עידכון בטוחה, ניהול תקלות תוכנה ומעקב אחר כל שורת קוד בתוכנות.

להערכת אורורה לאבס, הפתרון שלה מעניק יתרונות כלכליים משמעותיים לתעשיית הרכב. הפתרון מאפשר חסכון של עד 98% מעלויות החומרה ותקשורת הנתונים הנדרשות לצורך ביצוע עדכוני תוכנה, ועד 30% חסכון בשעות העבודה של מהנדסי התוכנה, המסתכמים בחסכון של מיליארדי דולרים בשנה בתעשיית הרכב ומאפשרים שימוש במודלים עסקיים חדשים.

[בתמונה, מימין לשמאל: מייסדי החברה המנכ"ל זוהר פוקס וסמנכ"ל התפעול אורי לדרמן. צלם: זאב ארזי]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , בינה מלאכותית , גיוסי הון , חדשות

פורסם בתגיות: אורורה לאבס