סטרטסיס רוכשת את חטיבת הייצור התוספתי של Covestro הגרמנית

8 אוגוסט, 2022

תמורת 43 מיליון אירו. עם הרכישה, תקבל סטרטסיס כ-60 חומרים פולימריים ומאות פטנטים ואת פעילות המו"פ והמכירות של החטיבה בארה"ב, אירופה וסין

חברת סטרטסיס (Stratasys) הודיעה היום כי רכשה תמורת כ-43 מיליון אירו את פעילותה של יצרנית הפולימרים הגרמנית Covestro AG בתחום הייצור התוספתי. קובסטרו היא אחת מיצרניות הפולימרים הגדולות בעולם, וב-2021 הסתכמו הכנסותיה ב-15.9 מיליארד אירו.

קובסטרו היא אחת מספקיות החומרים של סטרטסיס. במסגרת העסקה, סטרטסיס תקבל לידה את כל פעילות המו"פ והמכירות של קובסטרו בתחום הייצור התוספתי באירופה, ארצות הברית וסין, וכן פורטפוליו של כ-60 חומרים פולימריים ומאות פטנטים ובקשות לפטנטים. סטרטסיס תשלם סכום נוסף של עד 37 מיליון אירו במידה וחטיבת הפעילות הנרכשת תעמוד בשורה של תנאים.

הרכישה היא נדבך נוסף באסטרטגיית ההתמקדות של סטרטסיס בעולמות הייצור ופתרונות ההדפסה בפולימרים. בשנתיים האחרונות השלימה סטרטסיס שלוש רכישות אסטרטגיות, של חברת Origin, חברת Xaar וחברת RPS.במקביל, בחודש מאי  סטרטסטיס נפרדה משוק המדפסות השולחניות עם מכירת של חברת MakerBot שבבעלותה, לחברה המתחרה Ultimaker.

הכנסותיה של סטרטסיס ברבעון השני של 2022 הסתכמו ב-166 מיליון דולר, צמיחה של 13.3% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2021. ההפסד הנקי (במונחי GAAP) עמד על 24.4 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 20.2 מיליון דולר בשנה שעברה. החברה צופה ב-2022 הכנסות של 675-685 מיליון דולר, בדומה להכנסותיה בשנה שעברה, עם הפסד GAAP של 78 מיליון דולר.

[בתמונה: מנכ"ל סטרטסיס, ד"ר יואב זייף]

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: 3D-Printing , חדשות , מיזוגים ורכישות